مدافع جوان چلسی به طور قرضی راهی شفیلد یونایتد شد

مدافع جوان چلسی به طور قرضی راهی شفیلد یونایتد شد

خبرگزاری فوتبالی - اتان آمپادو، مدافع 19 ساله‌ی ولزی چلسی، به طور قرضی و به مدت یک فصل راهی شفیلد یونایتد شد. این بازیکن فصل گذشته را به طور قرضی در لایپزیش توپ می‌زد و به همراه آن‌ها توانست راهی مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، اتان آمپادو که هفته‌ی آینده 20 ساله می‌شود یک فصل دیگر را هم به طور قرضی خارج از چلسی توپ خواهد زد. این بازیکن در بازی دوستانه‌ی چلسی مقابل برایتون به میدان رفت اما با توجه به اینکه چلسی تیاگو سیلوا را هم جذب کرده است، جایی برای او در ترکیب چلسی نبود و به همین دلیل به طور قرضی از این تیم جدا شد تا به یک تیم دیگر در لیگ برتر انگلیس برود و فرصت بازی کردن پیدا کرده و تجربه اندوزی کند. این ملی پوش ولزی همچنین در پیروزی یک بر صفر تیم ملی کشورش مقابل بلغارستان حضور داشت.

گفته می‌شود که رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز، از او خواسته بود تا به باشگاهی برود که بتواند بازی کند و شفیلد یونایتد هم در لیگ برتر انگلیس تیم مناسبی برای مدافع جوانی مثل آمپادو به حساب می‌آید. آمپادو اساسا یک مدافع وسط است اما با توجه به توانایی هایی که دارد می‌تواند در پست هافبک دفاعی هم مورد استفاده قرار بگیرد.

1470