اتوئو: هازارد در سطح مسی است؛ بارسلونا بخت اصلی قهرمانی لالیگاست

اتوئو: هازارد در سطح مسی است؛ بارسلونا بخت اصلی قهرمانی لالیگاست

خبرگزاری فوتبالی - ساموئل اتوئو بازیکن کامرونی اسبق بارسلونا در مراسم معارفه فصل جدید لالیگا از ماندن مسی در نیوکمپ ابراز خرسندی کرد.

به گزارش فوتبالی، اتوئو در مورد این که مسی پس از کش و قوس های بسیار یک فصل دیگر در بارسلونا ماندنی شده، بیان کرد:" خوشحال هستم چرا که «پسرم» یعنی مسی در خانه اش مانده است. اما در بارسا به بازیکنان دیگری نیاز داریم که مطابق با هویت باشگاه بارسلونا باشند. مسی به تنهایی کافی نیست. بارسا باید در بازار به دنبال بازیکنانی در سبک تیکی تاکا باشد نه بازیکنان جنگنده و مبارز در میانه زمین."

اتوئو در تمجید از سرجیو بوسکتس هافبک بارسلونا هم صحبت کرد:" دوست دارم که بوسکتس به بالاترین سطح برگردد. هر بار که بوسکتس روی فرم باشد، بارسلونا برنده می شود. اینیستا بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کردم. با هازارد هم در چلسی بازی کردم و به نظرم در سطح مسی است."

ستاره سابق فوتبال کامرون در مورد مدعیان قهرمانی لالیگا بیان کرد:" بارسلونا قهرمان لالیگا خواهد شد اما می خواهم که مایورکا که تیم محبوبم است دوباره به لالیگا برگردد."

اتوئو در آکادمی بارسلونا رشد کرد اما بعد از ان به مایورکا رفت و در آن جا رشد کرد و در نهایت به بارسلونا رفت تا در آن جا به بازیکنی مشهور تبدیل شود.

4125