حسینی سرمربی نفت مسجد سلیمان شد/ رئیس‌ هیات مدیره: همه چیز منوط به خروجی جلسه با وزیر نفت است

حسینی سرمربی نفت مسجد سلیمان شد/ رئیس‌ هیات مدیره: همه چیز منوط به خروجی جلسه با وزیر نفت است

خبرگزاری فوتبالی- با وجود تائید مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان مبنی بر انتخاب سرمربی جدید این تیم، رئیس هیات مدیره باشگاه اعلام کرد منتظر تعیین تکلیف مدیران از سوی وزارت نفت هستم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، در حالیکه هیات مدیره و سرپرست موقت باشگاه نفت مسجد سلیمان منتظر خروجی جلسه تعیین تکلیف تیم‌های نفتی حاضر در لیگ برتر هستند اما دو عضو هیات مدیره این باشگاه به همراه معاون حقوقی باشگاه با مجتبی حسینی برای هدایت تیم در فصل جدید به توافق رسیدند. به این ترتیب حسینی به مدت یکسال هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

از طرفی قرار است امروز جلسه‌ای برای تعیین تکلیف دو تیم نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان با حضور نمایندگان مسجدسلیمان و آبادان در مجلس، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، استاندار خوزستان و وزیر نفت برگزار شود. با توجه به اینکه مهلت فعالیت هیات مدیره باشگاه‌ها تا پایان شهریور است، خروجی این جلسه و تصمیم وزارت نفت برای ادامه یا عدم فعالیت، برای ادامه کار مدیران هر دو باشگاه اهمیت دارد.

عطاالله بهادری رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی فارس گفت: همگی ما مدیران نفتی هستیم. برای تعیین سرمربی ابتدا باید تکلیف ابقا یا پایان فعالیت ما (اعضای هیات مدیره) مشخص شود. هر فردی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم باید با او قرارداد ببندیم و اگر قرار باشد آخر شهریو کارمان در باشگاه تمام شود، نمی‌توانیم تعهد ایجاد کنیم.

بهادری در مورد اینکه ابوذر شجاعی و پیمان مولایی دو عضو هیات مدیره به همراه مصطفی سلیمانی معاون حقوقی باشگاه با مجتبی حسینی برای هدایت تیم به توافق رسیده‌اند، اظهار داشت: در جریان مذاکره با حسینی هستم. صحبت‌هایی با او انجام شده، ابوذرشجاعی با من در این مورد تماس گرفت و به او گفتم با علیرضا ورناصری(نماینده مسجدسلیمان در مجلس) صحبت کنید و خروجی جلسه را جویا شوید. 

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه آیا این توافق به منزله قطعی شدن حضور حسینی روی نیمکت تیم است، عنوان کرد: همانطور که اشاره کردم، من منوط کردم به صحبت با نماینده مسجد سلیمان که ببینند نتیجه جلسه با وزیر نفت چه شده، به هر حال باید پشت این قرارداد تعهد باشد و نمی‌توان همینطور آن را امضا کرد. هر قراردادی هم منعقد شود باید به امضای من و مدیرعامل باشگاه برسد و تا به حال برای من قراردادی ارسال نشده است.

6641