اسپورت: بارسلونا هنوز دنبال مارتینز است

اسپورت: بارسلونا هنوز دنبال مارتینز است

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه بارسلونا به دنبال لوتارو مارتینز است و می‌خواهد باز هم شانس خود را برای جذب او امتحان کند.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام رسانه اسپورت که یکی از معتبرترین نشریات اسپانیایی است،‌ بارسلونا هنوز بیخیال لوتارو مارتینز نشده است و قرار است چند روز آینده باز هم نماینده این بازیکن با مدیران بارسلونا دیدار کند.

بارسلونایی‌ها در پی جدایی سوارز به دنبال یک مهاجم هستند و از مدت‌ها پیش هم تمام فوتبال دوستان علاقه بارسلونا به مارتینز را متوجه شده‌اند. رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند بارسلونا هنوز پیگیر وضعیت لوتارو مارتینز است و قصد دارد با قیمت پایین‌تری این مهاجم آرژانتینی را به نیوکمپ ببرد.

اسپورت هم گفته در چند روز آینده نماینده قانونی مارتینز و مدیران بارسلونا در شهر میلان در رابطه با پیوستن این بازیکن به جمع آبی و اناری پوشان جلسه برگزار می‌کنند. قیمتی که اینتر روی مهاجمش گذاشته ۸۵ میلیون یورو قید شده اما بارسلونا پیشنهادی شامل ۶۵ میلیون یورو به همراه یک بازیکن را ارائه داده است. برخی می‌گفتند بارسلونا به دنبال ممفیس دپای است و کومان هم همین حالا با حضور مسی،‌ فاتی و گریزمان و همینطور دمبله روی نیمکت ذخیره مشکلی ندارد اما ماجرای مارتینز و بارسلونا هنوز تمام نشده و باید دید در نهایت مارتینز امسال به بارسلونا می‌پیوندد یا خیر.

1101