بایرامی: امیدوارم گل‌گهر با قلعه‌نویی به جایگاه واقعی‌اش برسد

بایرامی: امیدوارم گل‌گهر با قلعه‌نویی به جایگاه واقعی‌اش برسد

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: قلعه‌نویی مربی بزرگی است و امیدوارم گل‌گهر با این مربی و امکاناتی که دارد به جایگاه واقعی‌اش برسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهرداد بایرامی درباره انتخاب قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی جدید گل‌گهر گفت: ‌ایشان جزو مربیان بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران است و برای این مربی آرزوی موفقیت دارم. باشگاه گل‌گهر یک باشگاه حرفه‌ای با امکانات بسیار خوب است و حیف است که در پایین یا وسط جدول باشد. این تیم پتانسیل موفقیت در لیگ ایران را دارد، از طرفی قلعه‌نویی هم مربی بزرگی است و امیدوارم گل‌گهر با این مربی و امکانات خوبی که دارد به جایگاه واقعی‌اش برسد.
وی در مورد اینکه آیا قرار است در گل‌گهر بماند یا خیر، تصریح کرد: با توجه به اینکه کادر فنی تغییر کرده است، باید دید نظر سرمربی جدید چیست. اگر در لیست قلعه‌نویی باشم در این تیم می‌مانم، اگر هم نباشم برای این مربی و گل‌گهر بهترین‌ها را آرزو دارم.

بایرامی در واکنش به شایعه حضورش در لیگ آذربایجان نیز خاطر نشان کرد: پیشنهاد سومقاییت آذربایجان مربوط به چند هفته پیش است و البته چند پیشنهاد دیگر هم از تیم‌هایی ایرانی دارم. فعلاً عجله نمی‌کنم و صبر می‌کنم تا در نهایت بهترین تصمیم را بگیرم.

6641