در انتظار ندای قلب؛ سرخ یا آبی؟

در انتظار ندای قلب؛ سرخ یا آبی؟

خبرگزاری فوتبالی - عجیب ترین اتفاق فصل نقل و انتقالات، یکشنبه رخ داد. 

به گزارش فوتبالی، محمدحسین مرادمند درحالیکه یک فصل دیگر با شهر خودرو قرارداد داشت، راهی تهران شد. مقصد اول او، باشگاه استقلال بود. مرادمند با آبی‌ها مذاکره کرد و بعد از اینکه به توافق نرسید (یک مشکل کوچولوی 500 ملیونی)، بلافاصله برای مذاکره راهی باشگاه پرسپولیس شد. در نهایت هم اعلام کرد باید منتظر ندای قلبش بمانیم تا انتخاب نهایی اش را از بین سرخابی‌ها انجام دهد. جز او، علی شجاعی و رشید مظاهری هم با هر دو باشگاه مذاکره کرده‌اند. جنگ سرخابی‌ها برای جذب یک بازیکن، سابقه زیادی دارد.

* اصغر طالب نسب

    یکی از هافبک های دوران طلایی سپاهان بود که بهترین دوران بازی‌اش را هم در همان تیم سپری کرد. طالب نسب در ابتدای لیگ پنجم، استقلال را انتخاب کرد در حالیکه پرسپولیسی‌ها هم به دنبالش بودند. او با پیراهن آبی اما درخشش سپاهان را تکرار نکرد و بعد از دو فصل بازی در این تیم، کمتر نشانی از او دیده شد.

* هاشم بیک زاده

    یکی از ستاره های لیگ ششم بود با پیراهن فجر و برای لیگ هفتم از هر دو تیم پیشنهاد دریافت کرد. با پرسپولیس حتی به پای عقد قرارداد هم رسید و در کنار حبیب کاشانی، عکس هم انداخت اما درنهایت به استقلال رفت.

* وحید امیری

    در حالیکه همه مطمئن بودند با توجه به حضور منصوریان در استقلال، راهی این تیم می شود و حتی چند خبرگزاری هم خبر عقد قراردادش با استقلال را روی خروجی شان قرار دادند، در نهایت پرسپولیسی شد و هنوز هم در این تیم حضور دارد. درباره پرسپولیسی شدن او اما شایعات زیادی شنیده شده شامل قصه حضور (ح.ه) در اردوی تیم ملی در زمان کی روش وقتی پیروانی، سرپرست تیم ملی بود.

* کاوه رضایی

    پرسپولیسی شدنش قطعی بود ولی مشکلی که مدیران این باشگاه با مدیر برنامه‌های رضایی پیدا کردند، در نهایت او را راهی استقلال کرد. پرسپولیسی شدنش به قدری جدی بود که حتی از او به عنوان بمب پنجم قرمزها نام برده شد.

* علی علیزاده

    امیر قلعه نویی علاقه زیادی به او و پرتاب های بلند اوتش داشت. علیزاده اما تصمیم گرفت بعد از پایان لیگ چهارم راهی پرسپولیس شود که انتخاب خوبی نبود. او در لیگ ششم و به عنوان جواب استقلالی ها به پرسپولیسی شدن نیکبخت، پیراهن آبی را پوشید.

* علیرضا بیرانوند

    با استقلال مذاکره کرد و کار به خوبی و خوشی در حال تمام شدن بود ولی درنهایت بیرانوند راهی پرسپولیس شد. بعدها گفته شد دلیل اصلی این هایجک، حضور مهدی رحمتی در استقلال بوده و اینکه پرسپولیس برخلاف استقلال، دروازه بان درجه یکی نداشته است.

گزارش از علیرضا خطیبی