پیشنهاد وسوسه‌انگیز النصر به ستاره آتالانتا؛ گومز به آسیا می‌آید؟

پیشنهاد وسوسه‌انگیز النصر به ستاره آتالانتا؛ گومز به آسیا می‌آید؟

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه النصر عربستان به آلخاندرو گومز،‌ ستاره تیم آتالانتا که نقشی غیر قابل انکار در موفقیت‌های تیم ایتالیایی داشته پیشنهادی ۷.۵ میلیون یورو در هر فصل را ارائه داده تا او به قاره کهن بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رسانه توتو مرکاتو نوشته باشگاه آتالانتا تصمیم خاصی در این زمینه نگرفته و همه چیز را به به خود پاپو گومز واگذار کرده هرچند که با احتمال زیادی این هافبک مهاجم ایتالیایی پیشنهاد تیم عربی را رد می‌کند. مخصوصا به دلیل آن که می‌تواند برای دومین سال پیاپی به همراه آتالانتا در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند.

گومز که بازوبند کاپیتانی تیم آتالانتا را بر بازو می‌بندد فوتبال خود را در کشور آرژانتین آغاز کرده و در تیم سن لورنزو هم بازی کرده است. او در سال ۲۰۱۰ به اروپا رفت و در تیم کاتانیا، تحت نظر دیگو سیمئونه حضور داشت. در ۱۰۶ بازی هم ۱۶ گل به ثمر رساند. پس از یک فصل حضور در متالیست خارکیف، گومز در سال ۲۰۱۴ به آتالانتا پیوست و از آن روز در جمع الهه‌ها می‌درخشد. گومز ۳۲ ساله در ۱۹۹ بازی برای آتالانتا تا به حال ۳۶ گل زده. گومز سابقه ۴ بازی برای تیم ملی آرژانتین و یک گل زده را هم در کارنامه‌اش دارد.

پیشنهاد النصری‌ها ۱۵ میلیون یورو برای دو سال بود که البته گومز آن را رد می‌کند.

1101