وینگر فرانسوی، بارسلونا را ترک نخواهد کرد

وینگر فرانسوی، بارسلونا را ترک نخواهد کرد

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با آمدن رونالد کومان روند تغییر و تحول خود را آغاز کرده است. این احتمال وجود داشت که آنتوان گریزمان هم در همین تابستان بارسلونا را ترک کند اما اکنون شرایطی پیش آمده که به نظر می‌رسد او حداقل برای یک فصل دیگر ماندگار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شد که وینگر فرانسوی بارسلونا از منچستریونایتد و لیگ برتر انگلیس پیشنهاد دارد و ممکن است که در همین تابستان بارسا را به مقصد این تیم ترک کند اما اکنون به گفته‌ی موندو دپورتیوو این بازیکن برای فصل 2020/21 هم در بارسلونا خواهد بود. این بازیکن توسط جوزپ ماریا بارتومئو به عنوان بازیکنی غیر قابل فروش شناخته شده بود. با گمانه‌زنی هایی که پیرامون آینده‌ی لوئیز سوارز و جدایی احتمالی او وجود دارد ، گریزمن نقشی مهم تر در فصل جدید بارسلونا خواهد داشت.

البته انتقاداتی هم به عملکرد آنتوان گریزمن در فصل گذشته وارد بود. این بازیکن در 35 بازی در فصل پیش، 9 گل در لیگ به ثمر رساند. انتظار می‌رود که با پایان اردوی تیم ملی فرانسه، این بازیکن پس از چند روز استراحت به تمرینات بارسلونا ملحق شود. باید دید که در روز های آینده چه تغییر و تحولاتی در خط حمله‌ی آبی و اناری ها صورت خواهد گرفت.

1470