مصدومیت دفاع چپ اسپانیایی مورد نظر منچستریونایتد و آرسنال

مصدومیت دفاع چپ اسپانیایی مورد نظر منچستریونایتد و آرسنال

خبرگزاری فوتبالی- بازی اسپانیا و اوکراین برای لاروخا تا دقایق پایانی خوب پیش می رفت تا این که در دقیقه 91 اتفاقی نگران کننده برای سرجیو رگیلون مدافع چپ رئال مادرید رخ داد.

به گزارش فوتبالی، رگیلون در دقیقه 91 بازی اسپانیا و اوکراین به علت تکل کوالنکو دچار مصدومیت شد و مجبور شد زمین را ترک کند. بازیکن اوکراینی روی این صحنه کارت زرد گرفت. رگیلون توسط کادر پزشکی تیم ملی اسپانیا مورد معاینه قرار گرفت اما احتمال دارد که مصدومیتش شدید باشد. این بازیکن با کمک دیگران توانست از زمین خارج شود و به رختکن برود. در اولین بررسی ها به نظر می رسد که شدت مصدومیتش بالا باشد و باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد.

هر چند که رگیلون قرار نبود که فصل بعد در رئال مادرید باشد اما اگر مصدومیتش جدی باشد، سفیدپوشان یک شانس بزرگ برای درآمدزایی را از دست خواهند داد.رئال با داشتن مارسلو و مندی نیازی به رگیلون در پست دفاع چپ نداشت اما اگر این بازیکن دچار مصدومیت شدید شده باشد، مشتریانش نظیر آرسنال، منچستریونایتد و تاتنهام را از دست خواهد داد چرا که بعید است که تیم ها حاضر شوند که برای بازیکن مصدوم مبلغی بین 25 تا 30 میلیون یورو هزینه کنند. رئال مادرید قطعا نگران شرایط مصدومیت این مدافع جوان خواهد بود.

4125