اخراج جوکوویچ از مسابقات آمریکا به خاطر زدن داور خط با توپ

اخراج جوکوویچ از مسابقات آمریکا به خاطر زدن داور خط با توپ

خبرگزاری فوتبالی - نواک جوکوویچ ستاره تنیس جهان بعد از آن که به طور ناخواسته توپ را به سمت داور خط زد و باعث شد تا به وی حالت خفگی دست بدهد، از مسابقات تنیس آمریکا اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، جوکوویچ در بازی مقابل پابلو کورنا بوستا بعد از آن که سرویس را از دست داد، از روی خشم و با بی دقتی توپ را به سمت پشت زمین فرستاد اما توپ به گلوی داور خط برخورد کرد و باعث شد تا به این داور خط حالت خفگی دست بدهد. 

جوکوویچ و داوران در زمانی حدود 15 دقیقه در زمین ماندند و در نهایت قرار شد که این تنیسور سرشناس از مسابقات اخراج شود. جیمز بلیک ستاره سابق تنیس امریکا بیان کرد:" امیدوارم که حال داور خط خوب باشد. توپ به گلوی وی برخورد کرد و امیدواریم که هر چه زودتر درمان شود و حالش خوب شود. فکر می کردیم نواک بخت اصلی قهرمانی مسابقات باشد. تنها رقیبش خودش بود. تنها راهی که ممکن بود جام را از دست بدهد این بود که خودش را شکست بدهد و همین اتفاق هم افتاد."

رنانه استوبس، ستاره سابق تنیس استرالیا نیز مدعی است که اخراج جوکوویچ تصمیم درستی بوده است:" جوکوویچ این ضربه را از روی خشم زد و به همین خاطر باید اخراج می شد. درست است که از چیز دیگری ناراحت بود اما هر تنیسور باید مراقب کارهای اطرافش باشد. "

4125