قرعه کشی جام اتحادیه انگلیس؛ دوئل جذاب آرسنال و لستر

قرعه کشی جام اتحادیه انگلیس؛ دوئل جذاب آرسنال و لستر

خبرگزاری فوتبالی - در مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس در فصل 21-2020 ، آرسنال باید به ورزشگاه لسترسیتی برود در حالی که لیورپول، تاتنهام و منچستریونایتد راه آسان تری را در بازیهای خارج از خانه پیش رو دارند.

به گزارش فوتبالی، قرعه کشی مرحله دوم و سوم جام اتحادیه انگلیس برگزار شد.لیورپول باید به مصاف برنده بازی بردفورد و لینکلن سیتی برود، تاتنهام یا سفر کوتاهی برای بازی مقابل لیتون اورینت خواهد داشت یا سفری طولانی برای تقابل با پلیموث خواهد داشت که شنبه کوئیز پارک رنجرز را حذف کرد. منچستریونایتد به مصاف یکی از دو تیم لوتون و ریدینگ می رود در حالی که چلسی رو در روی برنده بازی میدلزبورو و بارنزلی قرار خواهد گرفت.

منچسترسیتی که سه سال پیاپی قهرمان جام اتحادیه شده، میزبان بورنموث یا کریستال پالاس خواهد بود . وستهام میزبان چارلتون خواهد بود در حالی که فولام که به تازگی به لیگ برتر انگلیس برگشته مقابل ایپسویچ قرار می گیرد، همچنین برایتون نیز در مقابل پورتسموث بازی خواهد کرد.

در شمال انگلیس، هاروگیت تون که از تازه واردهای جام اتحادیه است، پس از غلبه بر ترنمر در ضربات پنالتی باید مقابل وست بروم قرار بگیرد. استون ویلا سفر کوتاهی برای بازی مقابل برتون آلبیون خواهد داشت، سالفورد سیتی باید به گودیسون پارک برود تا مقابل اورتون بازی کند و بارنلی رو در روی شفیلد یونایتد قرار می گیرد.

4125