تمجید ویژه‌ی هافبک آلمانی رئال مادرید از کای هاورتز

تمجید ویژه‌ی هافبک آلمانی رئال مادرید از کای هاورتز

خبرگزاری فوتبالی - توماس مولر از ترکیب تیم ملی آلمان کنار گذاشته شده است. تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، معتقد است که بازیکنی مثل کای هاورتز می‌تواند به خوبی جای او را پر کند و این بازیکن با ادامه دادن این روند تبدیل به بازیکنی مهار ناپذیر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، کای هاورتز به تازگی به چلسی پیوسته است. از این بازیکن به عنوان ستاره‌ای برای آینده‌ی تیم ملی آلمان نام برده می‌شود. از طرفی توماس مولر از ترکیب تیم ملی آلمان کنار رفت. تونی کروس در این باره در گفتگو با بیلد گفت:" توماس یک فصل عالی را پشت سر گذاشت ، اما برای سرمربی فقط شرایط امروز بازیکنان ملاک نیست. این در مورد چگونگی شکل دادن او به پروژه‌اش برای چند سال آینده است. او می خواهد به بازیکنانی مانند سرژ گنابری ، لروی سانه و کای هاورتز فرصت بدهد. به همین دلیل احساساتم به من می گوید که او برای انتخاب هایش دیگر به عقب باز نخواهد گشت و مولر به تیم ملی دعوت نخواهد شد."

هاورتز که تنها 21 سال دارد، بازیکن فوق العاده‌ای به شمار می‌رود. او به تازگی راهی چلسی شده است. هافبک آلمانی رئال مادرید درباره‌ی او گفت:" كای از كیفیت بسیار خوبی برخوردار است. اگر او اینگونه ادامه دهد ، متوقف شدنش به عنوان یک بازیکن دشوار خواهد بود."

1470