روبن در بازگشت به فوتبال، به سبک «روبنی» گل زد

روبن در بازگشت به فوتبال، به سبک «روبنی» گل زد

خبرگزاری فوتبالی - آرین روبن ستاره اسبق بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازگشت به فوتبال و حضور دوباره در تیم خرونینخن به سبک گلهای معروف خودش و با شوت پای چپ از بیرون محوطه جریمه توانست گلزنی کرد که بعد از این گل به شدت خوشحالی کرد تا نشان بدهد که چقدر از این که دوباره می تواند بازی کند و گل بزند، خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، روبن 36 ساله سال گذشته و پس از جدایی از بایرن مونیخ از فوتبال بازنشسته شد اما تصمیم گرفت که بازنشستگی خود را بشکند تا برای باشگاه کودکی خود بازی کند. روبن در 12 سالگی به خرونینخن ملحق شده بود و حالا دوباره در این تیم بازی می کند.  اولین بازی این بازیکن در تیم بزرگسالان خرونینخن در سن 16 سالگی انجام شد و به جوان ترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد. او حالا دوباره پس از بیست سال برای این تیم گل زده است.

ستاره سابق چلسی که پیراهن شماره 10 و بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشت، در دقیقه هفدهم بازی دوستانه مقابل آرمنیا بیله فلد گلزنی کرد و بعد از گلش به شکل دیوانه واری خوشحالی کرد تا نشان بدهد که چقدر از شرایط فعلی خود خرسند است.

روبن سال گذشته پس از 19 سال از فوتبال بازنشسته شد اما نتوانست جلوی خودش را بگیرد و دوباره به میادین برگشت. او پیشنهاد بوتافوگو برزیل را رد کرده بود اما نتوانست جلوی وسوسه حضور در تیم کودکی خود را بگیرد.

4125