سرمربی اسبق یوونتوس هدایت تیم ملی هلند را بر عهده می‌گیرد؟

سرمربی اسبق یوونتوس هدایت تیم ملی هلند را بر عهده می‌گیرد؟

خبرگزاری فوتبالی - پس از اینکه رونالد کومان از تیم ملی هلند کنار رفت تا هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد، فدراسیون فوتبال هلند به دنبال یک مربی بزرگ برای جایگزینی اوست. یکی از این گزینه‌ها ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی اسبق یوونتوس و میلان است.

به گزارش فوتبالی، مکس آلگری که پس از پایان برکناری‌اش از یوونتوس در سال 2019 هنوز هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است، ممکن است به عنوان سرمربی تیم ملی هلند برگزیده شود. به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا، آلگری یکی از گزینه‌های اصلی برای هدایت تیم ملی هلند است اما خود او ترجیح می‌دهد که در رده‌ی باشگاهی مربیگری کند. تیم ملی هلند، دوشنبه در لیگ ملت های اروپا در شهر آمستردام به مصاف تیم ملی ایتالیا خواهد رفت. پس از رفتن کومان از تیم ملی هلند، دوایت لودویگز به عنوان سرمربی موقت این تیم برگزیده شده است. هلند گزینه‌های دیگری هم مثل هنک تن کیت دارد اما به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا، آلگری به هدایت تیم ملی هلند نزدیک تر است.

ماسیمیلیانو آلگری تاکنون فقط در رده‌ی باشگاهی آن‌هم صرفا در باشگاه‌های ایتالیایی مربیگری کرده است و هیچ‌گونه رزومه‌ی مربیگری در رده‌ی ملی یا خارج از ایتالیا را در کارنامه ندارد. او در یوونتوس 5 بار پیاپی قهرمان سری آ شد و 2 بار هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

1470