سوارز برای پیوستن به یوونتوس فردا در سفارت ایتالیا آزمون می‌دهد

سوارز برای پیوستن به یوونتوس فردا در سفارت ایتالیا آزمون می‌دهد

خبرگزاری فوتبالی - لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا قرار است که فردا به کنسولگری ایتالیا در شهر بارسلونا برود تا تست بدهد و تلاش کند تا هر چه سریع تر تابعیت ایتالیایی بگیرد تا مشکل حضورش در یوونتوس حل شود.

به گزارش فوتبالی، آزمون ایتالیایی یکی از موارد ضروری است تا این مهاجم اروگوئه ای بتواند پاسپورت ایتالیایی بگیرد. در حال حاضر یوونتوس به علت خریدهای تابستانی خود نمی تواند بازیکنانی با پاسپورت غیراروپایی را به خدمت بگیرد و به همین خاطر سوارز باید پاسپورت ایتالیایی بگیرد. نکته مهم این است که همسرش سوفیا بالبی تابعیت ایتالیایی دارد و همین مسئله به مهاجم اروگوئه ای کمک می کند تا پاسپورت کشور ایتالیا را بگیرد.

آزمون سوارز که فردا برگزار می شود به او کمک خواهد کرد تا به کاغذبازی های اداری سرعت ببخشد. مهاجم اروگوئه ای یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد اما در لیست مازاد کومان قرار گرفته است و چاره ای جز جدایی ندارد، به همین خاطر این بازیکن تصمیم گرفته است که راهی یوونتوس شود تا به زوج کریستیانو رونالدو در خط حمله تیم ایتالیایی تبدیل شود. این بازیکن 33 ساله انگیزه بالایی برای شروع چالش جدید خود در فوتبال ایتالیا دارد و پس از چندین سال حضور در بارسلونا تصمیم گرفته است که راهی تورین شود و زندگی جدیدی را آغاز  کند.

4125