انصاری‌فرد: ارزش پیراهن آ.اک مثل خانواده‌ام است

انصاری‌فرد: ارزش پیراهن آ.اک مثل خانواده‌ام است

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم ایرانی آ.اک یونان عنوان کرد: نیاز به زمان دارم تا خود را با فضای جدید تطبیق دهم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، کریم انصاری فرد، مهاجم تازه وارد آ.اک یونان امروز با سایت «گازتا» یونان مصاحبه کرد و از وضعیت خودش در روزهای اول پیوستنش به این تیم صحبت کرد. مصاحبه انصاری فرد با این رسانه یونانی به شرح زیر است:

روزهای اول حضورت در آ.اک چگونه می گذرد؟

تیم و همبازی هایم استقبال گرمی از من کردند،  از این استقبال تشکر می کنم. تجربه حضورم در یونان باعث شده تا با بسیاری از بازیکنان آشنا باشم. وقتی به آ.اک آمدم با آنها تماس داشتم هرچند آنها بازیکن تیم رقیب بودند. به نظرم شروع خوبی با آ.اک داشتم. طبیعی است که من نیاز به زمان دارم تا خودم را با فضای جدید هماهنگ کنم. می توانم خودم را در سریع ترین زمان ممکن وفق دهم. می خواهم در سریع ترین زمان ممکن با تیم هماهنگ شوم تا به تیم کمک کنم. تا الان همه چیز در اینجا عالی است.

شما پیراهن شماره 11 آ.اک را انتخاب کردید که پیش از این بر تن آروچو بود که در میان هواداران محبوبیت زیادی  داشت. آیا این به شما انگیزه مصاعف می دهد؟

بدون شک من از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه آ.اک اطلاع دارم و آنهایی که شماره 11 را برتن کردند را می شناسم. من آروچو را می شناسم او بازیکن خوبی بود. شماره پیراهن اهمیت زیادی ندارد و مهمترین چیز عملکرد شماست. بازیکن باید برای تیمش مفید باشد. امیدوارم بتوانم مسئولیت شماره 11 آ.اک را به خوبی اعمال کنم. با تمام وجودم برای شادی باشگاه و هواداران تلاش می کنم و امیدوارم مستحق پوشیدن شماره 11 باشم.

شما با آ.اک قراردادی 3 ساله امضا کردید. این بدان معناست که شما با در استادیوم جدید آ.اک وارد خواهید شد آیا برای این فضا خودتان را آماده کردید؟

من برای حضور در استادیوم جدید کاملا آماده هستم. ما این فضا را با مردم آ.اک در میان گذاشتیم. بازی در ورزشگاه خانگی برای ما و هواداران آ.اک خیلی خوب است. من هم مثل تمام بازیکنان آ.اک خودم را آماده کردم تا در این فضای جدید بهترین عملکرد را داشته باشم.

برای هواداران آ.اک چه پیامی دارید؟

از شور و شوق آنها به این پیراهن اطلاع دارم. تمام تلاشم را می کنم تا در تمام بازی ها برنده شویم و گل های زیادی را به ثمر برسانم. به هواداران آ.اک قول می دهم که از  پیراهن این تیم مانند خانواده ام مراقبت می کنم. این پیراهن برای من به اندازه خانواده ام مهم است. در هر بازی تمام تلاش خود را می کنم تا هواداران آ.اک شاد و سربلند باشند.

6641