پست جالب فرناندس برای تولد پسرش: تو دومین گل مهم زندگی منی!

پست جالب فرناندس برای تولد پسرش: تو دومین گل مهم زندگی منی!

خبرگزاری فوتبالی - برونو فرناندس پس از دیدار شنبه شب پرتغال به سرعت به پورتو سفر کرد تا در کنار همسرش باشد که دومین فرزند او را درست پس از دیدار برابر کرواسی به دنیا آورد. 

به گزارش فوتبالی، گونسالو، پسر این بازیکن 25 ساله، پس از ساعت 12:30 شب به وقت محلی به دنیا آمد که تنها چهار ساعت پس از پیروزی پرتغال برابر کرواسی در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا بود. فرناندس که همسرش برای همراهی با او در اردوی تیم ملی در پورتو حضور داشت مدعی شد که تست دوپینگ پس از بازی باعث شده که او دیرتر از حالت عادی به بیمارستان و ملاقات با آنا برسد. او در پستی احساسی در اینستاگرامش نوشت: " 6 سپتامبر 2020 وقتی در پایان بازی تیم ملی بسیار باور داشتند که برونو فرناندس گلی به ثمر نرسانده در اشتباه بودند! امروز، 38 هفته و 6 روز قبل، من یکی از مهمترین گل‌های زندگی‌ام را زدم و باید 9 ماه صبر می‌کردم و با نگرانی منتظر ورود توپ به دروازه می‌ماندم. وقتی بازی تمام شد شما گفتید که من گلی نزدم اما اشتباه می‌کردید چون علیرغم سوت پایان، یکی از دو توپی که بهترین ضربه را به آنها زده بودم در حال ورود به دروازه بود اما بلافاصله پس از بازی از من خواسته شد که تست دوپینگ بدهم. پس از آن لحظات و چند ساعت انتظار دیگر توپ وارد دروازه شد یا در این مورد خاص گونسالو ده پینیو فرناندس تصمیم گرفت که این بهترین زمان برای پدرش است که دومین گل مهم زندگی‌اش را بزند. بنابراین در ساعت 00:39 بامداد ششم سپامبر همسرم بار دیگر باعث شد که زندگی ما بیشتر شبیه به زندگی شود. "

فرناندس و همسرش پیش از این یک دحتر سه ساله به نام ماتیلد داشتند که روز تولدش در تاریخ 31 ژانویه و همزمان با روز پیوستن برونو به منچستریونایتد بود. 

1811