نامجومطلق ماند، فکری هم می‌آید؟

نامجومطلق ماند، فکری هم می‌آید؟

خبرگزاری فوتبالی- آیا مجید نامجومطلق سرمربی موقت استقلال در لیگ قهرمانان خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، نامجومطلق گزینه اصلی باشگاه استقلال برای پذیرش سرمربیگری موقت این تیم در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بوده و گویا قرار است دستیار مجیدی، با استقلال به قطر برود.

اگر چه او پیش از این پیشنهاد باشگاه برای سرمربیگری استقلال در فینال جام حذفی را رد کرده بود اما با توجه به آنکه او و بهزاد غلامپور در تست کرونای استقلال برای سفر به قطر شرکت کرده‌اند، به نظر می‌رسد که او هدایت آبی‌ها را در 4 بازی باقیمانده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به عهده خواهد گرفت تا استقلال در آسیا، بدون سرمربی نباشد.

این وسط اخباری هم درباره احتمال همکاری او با محمود فکری هم مطرح شده است. سرمربی‌ای که اگر چه چند روز قبل حضورش در استقلال را رد کرده بود اما حالا تغییر موضع جالبی داشته و گفته حاضر است سرمربی موقت استقلال شود.

سرمربی نساجی به خبرگزاری ایلنا گفته: اگر قرار باشد در این چهار بازی کنار استقلال باشم تنها از روی عشق و علاقه خودم است چون کسی که این ریسک را انجام می‌دهد یا دیوانه است یا عاشق. باید بگویم که استقلال بازیکنان باکیفیت بزرگی دارد که مطمئنا هر سرمربی آرزو دارد با آنها همکاری کند.

با چراغ سبزی که فکری به مدیران استقلال داده، شاید زوج او و نامجومطلق، هدایت استقلال در آسیا را به عهده داشته باشند و بعد از آن باید دید چه اتفاقی برای نیمکت استقلال رخ خواهد داد. آیا سعادتمند می‌تواند استراماچونی را راضی به بازگشت به تهران کند یا اینکه جانشین فرهاد مجیدی، مربی دیگری خواهد بود.

1984