خداحافظی سخنگوی سپاهان با هواداران: باید برای سربلندی تیم همسو و همدل باشیم

خداحافظی سخنگوی سپاهان با هواداران: باید برای سربلندی تیم همسو و همدل باشیم

خبرگزاری فوتبالی- سخنگوی سابق باشگاه سپاهان با هوادران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، روز گذشته اعضای جدید هیات مدیره باشگاه سپاهان معرفی شدند و به این ترتیب منوچهر نیکفر، مسعود تابش و سیدعلی پزشک به عنوان سه عضو سابق این هیات مدیره به همکاری خودشان با باشگاه پایان دادند.

پزشک که با حفظ سمت در چندماه اخیر به عنوان سخنگوی باشگاه سپاهان نیز فعالیت می‌کرد، در این مورد به خبرنگار ورزشی فارس گفت: در این مدت همکاری خوبی با اعضای باشگاه، تیم و همچنین رسانه‌ها را تجربه کردم. هواداران سپاهان به من لطف داشتند و پس از پایان همکاری نیز با پیام‌های خودشان من را شرمنده کردند. امیدوارم اگر کوتاهی یا نواقصی در کارم بود من را حلال کنند. برای همه هواداران سپاهان آرزوی سربلندی دارم و از لطف و محبت همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

پزشک ادامه داد: ما همه سرباز فولاد مبارکه هستیم و باید در کنار هم برای موفقیت تیم و سربلندی نام سپاهان همسو و همدل باشیم. برای مجموعه فولاد مبارکه، باشگاه و تیم سپاهان در همه عرصه‌ها آروزی موفقیت دارم. امیدوارم هیات مدیره جدید در کنار کادرفنی جدید منشا موفقیت‌ و کسب نتایج خوب برای سپاهان شوند و در این راه به عنوان عضو کوچکی از این خانواده در کنار آن‌ها هستم و هرچه در توان داشته باشم برای کمک به این مجموعه به کار می‌گیرم. قطعا حمایت‌های حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در کنار درایت محمدرضا ساکت و مدیران جدید باشگاه می‌تواند آینده خوبی را برای سپاهان رقم بزند.

6641