دشان پس از پیروزی مقابل سوئد: درباره امباپه ریسک نمی‌کنم

دشان پس از پیروزی مقابل سوئد: درباره امباپه ریسک نمی‌کنم

خبرگزاری فوتبالی – دیدیه دشان به تمجید از امباپه پرداخت اما اعلام کرد درباره او ریسک نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم فرانسه توانست ۱-۰ سوئد را در چهارچوب رقابت‌ها لیگ ملت‌های اروپا شکست دهد. نکته مهم در این دیدار مصدومیت امباپه بود که باعث تعویض این بازیکن شد.

امباپه اخیرا در تیم پاریسن ژرمن مصدوم بوده و به تازگی از مصدومیت رهایی یافته. او شب گذشته زننده تک گل فرانسوی‌ها بود اما در یک صحنه دچار مصدومیت شد و ۱۳ دقیقه بعد هم تعویض شد. این مسئله باعث نگرانی سرمربی فرانسوی‌ها شد زیرا این تیم باید سه شنبه شب مقابل کرواسی بازی کند. دیدار که فینال جام جهانی را به خاطر همه می‌آورد.

دشان می‌گوید: او بعد از بازی بهتر بود. مصدومیت روی مچ پایش بود و اگر من ریسک می‌کردم او به بازی ادامه می‌داد. باید ببینیم وضعیت او چگونه می‌ؤود. دیگر بازیکنان هم به همین ترتیب. نمی‌خوام ریسک کنم پس باید بببنیم وضعیت مچ پایش چگونه می‌شود. با او صحبت می‌کنم تا اگر توانست مقابل کرواسی بازی کند.

دشان در ادامه افزود: او را با قدرتی کمتر از همیشه نیافتم. او در بهترین حالتش نیست اما  توانست برای ما گلزنی کند. بازیکنان زیادی وجود ندارند که مانند او باشند. شاید در خال حاضر استمرار نداشته باشد اما برای حریفان یک خطر دائمی است. او با وجود مصدومیت توانست در بازی‌های مرحله حذفی لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

1101