وینسیوس: می‌خواستم در بازی مقابل منچستر سیتی کمک کنم

وینسیوس: می‌خواستم در بازی مقابل منچستر سیتی کمک کنم

خبرگزاری فوتبالی – وینیسوس، بازیکن برزیلی تیم رئال مادرید اعلام کرده می‌خواسته به تیم رئال در بازی مقابل منچستر سیتی کمک کند اما به تصمیم زیدان احترام می‌گذارد.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس در جدیدترین گفت و گوی خود به Yellow and Green Football گفته: بازی مقابل سیتی در لیگ قهرمانان؟ می‌‌خواستم به زمین بروم و کمک کنم اما من برای بزرگترین باشگاه دنیا بازی می‌کنم که در آن استعدادهای زیادی حضور دارند. مربی در آن بازی‌ گزینه‌های زیادی پیش رو داشت. زمان می‌برد تا بتواند انتخاب‌های یکدیگر را درک کنیم.

وینیسیوس در ادامه گفته: زمانی که به رئال آمدم با حمایت متوجه شدم. ما می‌فهمیم که به ما، بازیکنان جوان اهمیت داده می‌شود زیرا ما حال و آینده باشگاه هستیم. وقتی کاسیاس و رائول هم سن من بوده‌اند بازی‌های بیشتری نسبت به من انجام داده‌اند و آن‌ها بازیکنانی افسانه‌ای هستند. آن‌ها توانسته‌اند افتخارات زیادی کسب کنند و من هم امیدوارم چنین اتفاقی برای من بیفتد. بهترین الگوهای من سرخیو راموس و کاسمیرو هستند. تمرینات آن‌ها را می‌بینم و سعی می‌کنم مانند آن‌ها باشم.

او درباره انتقادها گفت: بعضی انسان‌ها حتی نیمار را هم دوست ندارند. نمی‌خواهم به لحظات تلخ دوران بازی‌‌ام فکر کنم. امیدوارم کاری کنم که تمام مردم برزیل من را دوست داشته باشند. امیدوارم برای تیم ملی دوباره بازی کنم. بسیاری از الگوهای من اینجا هستند.‌

1101