مالدینی: میلان گزینه‌های زیادی در این نقل و انتقالات دارد

مالدینی: میلان گزینه‌های زیادی در این نقل و انتقالات دارد

خبرگزاری فوتبالی - پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، معتقد است که این باشگاه در این فصل از نقل و انتقالات گزینه‌های مختلفی را در دسترس دارد. او حرف و حدیث هایی که پیرامون تیمو باکایوکو وجود دارد را تایید یا تکذیب نکرد.

به گزارش فوتبالی، صحبت هایی در اسکای اسپورت ایتالیا مطرح شده بود که می‌گفت؛ تیمو باکایوکو به صورت قرضی با دستمزد سالانه 3 میلیون یورو و بند خریدی 30 میلیون یورویی به میلان خواهد پیوست. اکنون پائولو مالدینی در گفتگو با اسپورت مدیاست گفت:" ما گزینه‌های زیادی داریم. لیستی از اولویت ها را قبل از شروع بازار نقل و انتقالات مشخص کردیم، بنابراین اکنون می توانیم با آرامش پیش برویم. اگر ما بتوانیم ترکیب فعلی را بهبود ببخشیم ، آن کار را خواهیم کرد."

میلان بازی دوستانه‌ای را مقابل مونزا در سن سیرو برگزار خواهد کرد. قرار بود که سیلویو برلوسکونی و آدریانو گالیانی شاهد این دیدار باشند اما برلوسکونی به کرونا مبتلا شده است و با توجه به اینکه سن بالایی دارد، بیم آن می‌رود که جانش را از دست بدهد. مالدینی گفت:" من آرزو می کنم رئیس بهبودی سریعی داشته باشد و همه می دانند که او مانند صخره محکم است. گالیانی از حضور در آن نا امید شد ، زیرا تیم هایی که او بیش از همه دوست دارد میلان و مونزا هستند. ما هر سال یک بازی دوستانه را پیشنهاد می دادیم ، اما بعد تصمیم گرفتیم که بهتر است فقط مونزا حضور داشته باشد و پس از آن وارد بازی‌های سری آ شویم."

1470