عکس؛ تذکر به رونالدو در مورد ماسک زدن در بازی پرتغال و کرواسی

عکس؛ تذکر به رونالدو در مورد ماسک زدن در بازی پرتغال و کرواسی

خبرگزاری فوتبالی - انتظار کریستیانو رونالدو برای ثبت صدمین گل ملی خود همچنان ادامه دارد چرا که نتوانست در بازی لیگ ملت های اروپا میان پرتغال و کرواسی در روز شنبه حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره پرتغالی در مقابل لوکزامبورگ در نوامبر گذشته به 99 گل ملی رسید اما فعلا فرصت رسیدن به صد بازی را نداشته است. او به علت نیش زنبور به پایش نتوانست در مقابل کرواسی بازی کند پای راست ستاره 35 ساله به علت نیش زنبور ورم کرده بود و به همین خاطر این ستاره بازی مقابل کرواسی را از دست داد و ممکن است که بازی سه شنبه مقابل سوئد را هم از دست بدهد. فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال نیز احتمال غیبت ستاره یوونتوس در بازی بعدی تیم ملی کشورش را رد نکرده است.

رونالدو با وجود غیبت در بازی مقابل کرواسی روی سکوهای بازی مقابل کرواسی در ورزشگاه دراگائو در اولین بازی فصل 21-2020 در لیگ ملت های اروپا حضور داشت. هم تیمی هایش هم در غیاب وی نمایش درخشانی داشتند و توانستند حریف را با نتیجه چهار بر یک شکست بدهند.

یکی از جالب ترین صحنه های بازی پرتغال و کرواسی اما خارج از زمین فوتبال رقم خورد. زمانی که دوربین ها رونالدو را شکار کردند که ماسک نزده بود و یکی از اعضای کادر درون استادیوم به او تذکر داد که ماسکش را بزند. تمام اطرافیان ستاره پرتغالی ماسک زده بودند اما این بازیکن فراموش کرده بود که ماسکش را بزند. رونالدو بعد از این تذکر ماسکش را زد، هر چند که تذکر گرفتن این ستاره پرتغالی اتفاق جالبی از نظر هوادارانش به شمار می رود.

4125