آنلکا: خریدهای چلسی بی‌نظیر بودند؛ فرانک باهوش است

آنلکا: خریدهای چلسی بی‌نظیر بودند؛ فرانک باهوش است

خبرگزاری فوتبالی - چلسی خرید های خوبی در این تابستان انجام داده است. نیکولاس آنلکا، مهاجم فرانسوی سابق چلسی، معتقد است که در فصل پیش رو چلسی یکی از مدعیان لیگ برتر انگلیس است و شاگردان فرانک لمپارد می‌توانند با لیورپول و منچسترسیتی بر سر این عنوان رقابت کنند.

به گزارش فوتبالی، چلسی در این فصل از نقل و انتقالات، فعالیت زیادی داشته و بازیکنان خوبی را جذب کرده است. آن‌ها می‌خواهند به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست یابند و آنلکا معتقد است که این باشگاه شانس بالایی برای رسیدن به این مهم دارد. آنلکا در گفتگو با Stadium Astro گفت:" به نظرم آن‌ها شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. این بستگی به این دارد که لیورپول و منچستر سیتی چگونه عمل خواهند کرد. اما لمپارد این کیفیت را دارد و با خریدها کیفیت کسب عنوان قهرمانی را بدست آورد. این به تجربه بازیکنان بستگی دارد که آیا آنها به اندازه کافی قوی هستند که بتوانند تا آخر مسابقات ادامه دهند. به نظرم در پایان شاهد یک چلسی عالی خواهیم بود."

آنلکا در ادامه افزود:" برای کسب عنوان قهرمانی به چیز دیگری نیاز دارید. اگر به لیورپول و سیتی نگاه کنید ، آنها بازیکنان جوان و باتجربه ای دارند. به نظرم فرانک باهوش است ، او می‌دانست که به چه چیزهایی نیاز دارد تا بتواند برنده شود و در برابر تیم های بزرگ رقابت کند. شما به تجربه نیاز دارید. زمانی که من در چلسی و آرسنال بازی می کردم ، ما یک تیم جوان داشتیم اما بازیکنان باتجربه ای نیز وجود داشت. آنها فقط باید از نظر ذهنی قوی باشند تا هر هفته رقابت کنند. این فوتبال است ، همیشه باید رقابت کنید تا بتوانید ادامه دهید. وقتی در یک باشگاه بزرگ هستید، شرایط اینطور است."

1470