اخراج یحیی توره از بازی خیریه به علت پیام غیراخلاقی در واتسپ

اخراج یحیی توره از بازی خیریه به علت پیام غیراخلاقی در واتسپ

خبرگزاری فوتبالی - یحیی توره بازیکن اسبق منچسترسیتی و بارسلونا از حضور در بازی خیریه روز یکشنبه که با همت یونیسف برگزار می شود، محروم شد چرا که قرار بود 19 کارگر جنسی را به هتل محل اقامت بازیکنان ببرد.

به گزارش فوتبالی، توره در گروه واتسپی که در آن بازیکنان مرد و زن حاضر در بازی حضور داشتند، اعلام کرده بود که آماده است تا 19 کارگر جنسی را به هتل محل اقامت آنها ببرد. بازیکن ساحل عاجی ویدیویی حامل محتوای جنسی را در گروه بازیکنان مرد و زن حاضر در بازی منتشر کرد که البته بازیکنان زن حاضر در این  بازی خیریه همچون جولی فلیتینگ، لیان ساندرسون و چلسی گریمز هم در این گروه حضور داشتند.

بازیکنان زن حاضر در این بازی خیریه بلافاصله چنین پیام هایی را به دست برگزارکنندگان بازی رساندند و آنها تصمیم گرفتند که یحیی توره را از این مسابقه خیریه اخراج کنند. سخنگوی بنیاد خیریه یونیسف در این باره توضیح داد:"یونیسف بعد از مطلع شد از ماجرا تصمیم گرفت که مانع از حضور یحیی توره شود. او رفتار زشتی داشت و این رفتار در شان ارزشهای این مسابقه و این بازی خیریه نیست. به همین خاطر به این نتیجه رسیدیم که کار درست این است که از حضورش در این بازی جلوگیری شود."

یحیی توره هیچ توضیحی در این باره نداده است و این اتفاق را تائید یا تکذیب نکرده است. این بازی خیریه فردا در اولدترافورد برگزار می شود که درآمد حاصل از تبلیغات و پخش تلویزیونی ان صرف امور خیریه می شود.  در این بازی، ستارگان سابق فوتبال انگلیس به مصاف منتخبی از بهترین بازیکنان بقیه دنیا می روند.
4125