عصبانیت همسر سابق واندا از بی احتیاطی خانواده ایکاردی در مورد کرونا

عصبانیت همسر سابق واندا از بی احتیاطی خانواده ایکاردی در مورد کرونا

خبرگزاری فوتبالی - بی احتیاطی بازیکنان پاریسن ژرمن در تعطیلات باعث شده تا شش نفر از آنها به کرونا مبتلا شوند و این روزها در قرنطینه باشند. کیلور ناواس، نیمار و ایکاردی با هم برای تعطیلات به ایبیزا رفتند که همه آنها به کرونا مبتلا شده اند. 

به گزارش فوتبالی، ابتلای مهاجم آرژانتینی به کرونا به نظر می رسد که باعث خشم ماکسی لوپز، همسر سابق واندا نارا بوده است. واندا چند سال پیش از ماکسی جدا شد تا با ایکاردی ازدواج کند و حالا لوپز از این که بی احتیاطی واندا و مائورو باعث شده تا سلامت بچه هایش به خطر بیافتد به شدت عصبانی است و این زوج را به بی مسئولیتی و بی احتیاطی متهم کرده است. 

مهاجم اسبق ریورپلاته مدعی است که دو فرزندش پس از سفر خانواده ایکاردی به ایبیزا به کرونا مبتلا شده اند. در صوتی که از ماکسی لوپز منتشر شده، او با عصبانیت می گوید:"عصبانی هستم.  کارهایی که این زن (واندا) انجام می دهد، بی احتیاطی است. دو فرزندم به کرونا مبتلا شده اند چرا که آنها شرایط را درک نمی کنند. به واندا گفتم که نباید به ایبیزا سفر کند چرا که هر کسی به آن جا سفر کرده، به کرونا مبتلا شده است. اما او مادری بی احتیاط و غیرقابل درک است. وقتی نمی خواهد این مسائل را بفهمد، چطور می توانم به او بفهمانم؟ دو فرزندم بندیکتو و کنستانتینو به کرونا مبتلا شده اند، همین طور ایزابلا که فرزند مشترک واندا و مائورو است. نتیجه تست خود واندا منفی بوده است. نتیجه تست خوان، پدر مائورو هم مثبت بوده است."

واندا نارا پنج فرزند دارد که والنتینو، کنستانتینو و بندیکتو از رابطه اش با ماکسی لوپز هستند و ایزابلا و فرانچسکا از رابطه اش با ایکاردی. البته واندا در بیانیه ای در اینستاگرام حرفهای ماکس را تکذیب کرد و نوشت:" همه خوب هستیم. نتیجه تست من منفی شد و به کرونا مبتلا نیستم. بچه ها هم همین طور. حال ما خوب است. ممنون از نگرانی ها و محبت شما."

4125