حریفان رئال مادرید در پیش فصل 21-2020 مشخص شدند

حریفان رئال مادرید در پیش فصل 21-2020 مشخص شدند

خبرگزاری فوتبالی - بحران کرونا مانع از آن شده است که تیم ها پیش فصل معمول خود را داشته باشند. تیم هایی نظیر رئال مادرید عادت داشتند تا در تور تابستانی خود به قاره های مختلف سفر کنند اما امسال شرایط به شکل خاصی است. به طور مثال رئال مادرید زیدان امسال اردوی پیش فصل خود را در شهر مادرید و در شهرک ورزشی والدبباس سپری کرد تا خطر شیوع کرونا در تیم به حداقل برسد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید حالا برای اردوی پیش فصل خود تصمیم گرفته است که برای آماده سازی بیشتر به مصاف دو تیم مادریدی برود: ختافه و رایو وایکانو. رئال مادرید در روز 19 شهریور در مقابل ختافه قرار می گیرد. بازی هفته اول  ختافه در لالیگا نیز مثل رئال مادرید به علت حضور در مسابقات اروپایی به تعویق افتاده است و بدین ترتیب دو تیم در ورزشگاه دی استفانو به مصاف هم می روند. از سویی رئال مادرید در روز 25 شهریور نیز به مصاف تیم رایو وایکانو از لیگ دسته دو اسپانیا می رود. هر دو بازی بدون تماشاگر خواهد بود اما احتمال پخش مسابقات در رئال مادرید تی وی وجود دارد.

رئال مادرید در روز 30 شهریور در مقابل ویارئال در ورزشگاه لاسرامیکا لالیگای 21-2020 را آغاز خواهد کرد که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی تنها هدفش قهرمانی مسابقات است هر چند که بارسلونا با هدایت کومان نیز با انگیزه بالایی وارد مسابقات می شود.

4125