انریکه: بوسکتس از مهم‌ترین بازیکنان اسپانیاست؛ فاتی آرامش خاصی دارد

انریکه: بوسکتس از مهم‌ترین بازیکنان اسپانیاست؛ فاتی آرامش خاصی دارد

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا در هفته‌ی دوم لیگ ملت‌های اروپا مقابل اوکراین قرار خواهد گرفت. لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا از سرخیو بوسکتس تمجید کرد و او را یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی اسپانیا خواند.

به گزارش فوتبالی، لوئیز انریکه بین سال‌های 2014 تا 2017 سرمربی بارسلونا بود و بوسکتس یکی از مهره های کلیدی تیمش بود، اکنون در تیم ملی اسپانیا هم انریکه اعتقاد زیادی به این هافبک دارد. او در این باره گفت:" بوسکتس بازیکنی است که نیازی به صحبت زیاد ندارد زیرا حضور او احترامِ تیم را به همراه می‌آورد. او صرفا به خاطر حضور در میدان ، اینجا نیست ، بلکه برای کمک به تیم اینجاست. او ممکن است بازی را بهتر یا بدتر کند اما یکی از مهم‌ترین فوتبالیست‌های تیم ملی است. خوشحال کننده است که می بینید چگونه جایگاه خود را نشان می‌دهد و تیم را اداره می کند. حضور و بازیِ او برای سالهاست که وجود دارد. برای پیشرفت به عنوان یک هافبک باید به او توجه کنید."

لوئیز انریکه درمورد آنسو فاتی گفت:" عملکرد او مرا متعجب نمی کند زیرا من تمام بازی‌های او را در بارسا دیده‌ام. آرامش و بلوغش واقعاً مرا متعجب کرده است. او بازیکن متفاوتی است ، نیازی نیست که آن را برای شما توضیح دهم زیرا او را قبلاً دیده‌اید. حضور در تمرینات و بلوغش کار را برای من به عنوان سرمربی بسیار آسان می‌کند."

1470