جعفری: بعد از ۶ سال حضور در نساجی دنبال تجربه‌ای جدید بودم

جعفری: بعد از ۶ سال حضور در نساجی دنبال تجربه‌ای جدید بودم

خبرگزاری فوتبالی- رحمان جعفری مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بعد از شش سال حضور در نساجی دوست داشتم تجربه جدیدی داشته باشم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، رحمان جعفری درباره اینکه چرا تصمیم به جدایی از نساجی گرفت، گفت: من شش سال در نساجی بازی کردم و بعد از شش سال دنبال یک تجربه جدید بودم و می‌خواستم در زندگی ورزشی خودم یک تغییر ایجاد کنم. پیشنهادهایی داشتم، ولی در نهایت شهر خودرو را انتخاب کردم که از لحاظ امکانات در وضعیت خوبی قرار دارد. امیدوارم در این تیم پیشرفت کنم و به هدف‌هایم برسم.

 مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو در ادامه خاطر نشان کرد: من فوتبالم را مدیون نساجی هستم و باید از این باشگاه و همچنین هواداران متعصب نساجی تشکر کنم. برای نساجی بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم این تیم همیشه نتایج خوبی بگیرد تا هوادارانش را خوشحال کند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا سیدمهدی رحمتی می‌تواند در شهر خودرو موفق باشد؟»، اظهار داشت: رحمتی در دوران بازیگری تجربیات زیادی به دست آورده و با مربیان بزرگی هم کار کرده است. من چند جلسه است که با تیم تمرین می‌کنم و احساس خوبی هم به موفقیت شهر خودرو دارم. امیدوارم با تلاش بازیکنان، باشگاه و کادر فنی نتایج خوبی بگیریم.

7474