براهیم: پوشیدن پیراهن زلاتان مایه‌ی افتخار است؛ زیدان با من مهربان بود

براهیم: پوشیدن پیراهن زلاتان مایه‌ی افتخار است؛ زیدان با من مهربان بود

خبرگزاری فوتبالی - براهیم دیاز به تازگی با قراردادی قرضی از رئال مادرید راهی میلان شده است. او قرار است شماره‌ی 21 میلان را بر تن کند. پیراهنی که فصل گذشته بر تن زلاتان بود.

به گزارش فوتبالی، براهیم دیاز به میلان پیوست و فصل آینده را به طور قرضی در این تیم توپ خواهد زد. او بازی در میلان را افتخاری بزرگ برای خود قلمداد کرد. براهیم در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه میلان گفت:" اولین برداشت من از بازیکن میلان بودن بسیار مثبت است. شما واقعاً می توانید بگویید که باشگاه میلان چه باشگاهی است. بازی در چنین باشگاه بزرگی با این سابقه باورنکردنی یک امتیاز است و مشخص است که هواداران چقدر تیم خود را دوست دارند."

سال گذشته تئو هرناندز از رئال مادرید به میلان پیوسته بود و اکنون براهیم دیاز دومین بازیکن رئال است که به این تیم می‌رود. او در این باره گفت:" من هنوز فرصتی برای گفتگو با تئو هرناندز پیدا نکردم ، اما انتظار دارم که او در اولین جلسه تمرینی مشترک استقبال خوبی از من داشته باشد. او همچنین در رئال مادرید بازی کرده است ، بنابراین می داند چه احساسی دارد و اکنون هر دو در ایتالیا هستیم. به نظرم خیلی سریع جا بیفتم. یک گروه باورنکردنی از بازیکنان در اینجا وجود دارد."

براهیم پیش از رفتن به رئال مادرید، در منچسترسیتی و تحت هدایت پپ گواردیولا کار کرده بود. براهیم گفت:" من با مربیانی مانند پپ گواردیولا و زیدان کار کردم و می دانم که هر دو در ایتالیا بازی می کردند ، اما آخرین مربی من در مادرید زیدان بود و واقعاً با من مهربان بود. او به شدت از ایتالیا و سری آ صحبت کرد ، در حالی که شهر میلان را نیز بسیار دوست دارد."

براهیم در انتها گفت:" پوشیدن پیراهنی که ابراهیموویچ فصل گذشته پوشید یک افتخار است و فشار زیادی به همراه دارد زیرا او نماد میلان است ، اما من از این موضوع راضی هستم و آن پیراهن را با اشتیاق می پوشم. مهمتر از همه ، می‌خواهم فوتبال خوبی بازی كنم و هواداران روسونری را سرگرم كنم. به نظرم آنها بیشتر از زحمات من قدردانی خواهند کرد. اطمینان دارم که سال خوبی را با هم خواهیم گذراند."

1470