تیاگو: هرگز نگفتم بایرن مونیخ را ترک خواهم کرد

تیاگو: هرگز نگفتم بایرن مونیخ را ترک خواهم کرد

خبرگزاری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ، مدعی شده که هرگز صحبتی درباره جدایی از این تیم در تابستان سال جاری نکرده است. 

به گزارش فوتبالی، هافبک تیم ملی اسپانیا اخیرا به شدت به جدایی از بایرن لینک شده و حتی مدیرعامل این باشگاه مدعی شده بود که این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده و خواهان تجربه چالشی جدید است. بسیاری لیورپول را مقصد بعدی این بازیکن می‌دانستند و حتی برخی رسانه‌ها از خداحافظی این بازیکن از هم تیمی‌هایش در شب فینال لیگ قهرمانان که با پیروزی 0 - 1 بایرن برابر پاری سن ژرمن و بالا بردن جام قهرمانی بود خبر می‌دادند. اما این هافبک می‌گوید که در حال حاضر تمام تمرکزش روی بازی اسپانیا برابر اوکراین در لیگ ملت‌های اروپاست که یکشنبه شب برگزار می‌شود. تیاگوی 29 ساله احتمال ادامه حضورش در آلیانز آرنا را نیز رد نمی‌کند. او در کنفرانس خبری پیش از بازی در این باره گفت: " من هرگز نگفتم که بایرن را ترک خواهم کرد. آینده من بازی فرداست. هیچ چیز دیگری جز این در حال حاضر برایم اهمیتی ندارد. " 

پش از این مارک آندره ترشتگن، دروازه بان بارسلونا، مدعی شده بود که دوست دارد تیاگو را برای این تیم به خدمت بگیرد. این بازیکن در واکنش به اظهارات دروازه‌بان تیم سابقش گفت: " افتخار می‌کنم که او چنین حرفی درباره من زده است اما او مدیر ورزشی هیچ تیمی نیست. "

1811