واکنش سانچو به روند طولانی انتقال به منچستریونایتد

واکنش سانچو به روند طولانی انتقال به منچستریونایتد

خبرگزاری فوتبالی - جیدون سانچو، ستاره دورتموند و گزینه مدنظر منچستریونایتد، بالاخره به روند طولانی احتمال انتقالش به تیم لیگ برتری واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، بسیاری بر این باور بودند که سانچو پس از پش سر گذاشتن یک سال درخشان دیگر در ترکیب دورتموند از این تیم جدا شده و تابستان امسال به اولدترافورد منقل خواهد شد. بازیکن تیم ملی انگلیس فصل گذشته 20 گل برای دورتموند به ثمر رسانده و 20 پاس گل نیز ارسال کرد تا همچنان یکی از بهترین وینگرهای فوتبال اروپا باشد. یونایتد علاقه زیادی به جذب او داشت اما تیم آلمانی مهلتی برای ارائه پیشنهاد و خرید تعیین کرده بود و با اتمام این مهلت اعلام کرد که این بازیکن حداقل یک سال دیگر نیز در بوندسلیگا حضور خواهد داشت. با این حال شیاطین سرخ هنوز ناامید نشده‌اند و امیدوار هستند که در همین پنجره بتوانند کار انتقال بازیکن انگلیسی را به اتمام برسانند. سانچو در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشت شایعات نقل و انتقالات پایان پیدا کند به اسپرت بایبل گفت: " نه، رسانه همین است. آنها همیشه داستانی را می‌سازند اما باید همینطور مدیریتش کرد. من فقط روی فوتبالم تمرکز دارم. من فقط می‌خواهم بهترین کاری که می‌توانم را برای تیمم انجام دهم و در آخر جام قهرمانی را برای این باشگاه کسب کنم. " 

او در پاسخ به این سوال که چه احساسی درباره قیمت 100 میلیون پوندی خود دارد گفت: " فکر کنم احساس خوبی است که چنین ارزشی داشته باشی اما دوباره باید بگویم که من خیلی به این موضوع توجه نمی‌کنم. هدف من عملکرد خوب برای تیمم و خودم است. وقتی بازی خوبی انجام نمی‌دهم حس بدی نسبت به خودم دارم. بنابراین همیشه دوست دارم بازی خوبی داشته باشم و به مردم نشان دهم که چه توانایی‌هایی دارم. من می‌دانم که قادر به انجام چه کاری هستم و اگر بد بازی کنم از خودم عصبانی می‌شوم. "

1811