نگرانی در قائمشهر؛ ستاره ها یکی یکی می روند؟

نگرانی در قائمشهر؛ ستاره ها یکی یکی می روند؟

خبرگزاری فوتبالی- نساجی مازندران در بازی هایی که محمود فکری به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم نشست موفق شد رکورد ۱۰ مسابقه بدون شکست را به ثبت برساند تا علی امیری، مدیرعامل این باشگاه صحبت از کسب سهمیه آسیا در فصل آینده کند ولی گویا در عمل برخلاف آنچه گفته شد عمل می کند.

به گزارش فوتبالی، تنها دو روز از آخرین دیدار نساجی در لیگ نوزدهم گذشته بود که محمود فکری به عنوان سرمربی با مدیران نساجی دور یک میز نشست و لیست اولیه بازیکنان تمدیدی را به باشگاه ارائه داد و به مانند هواداران در انتظار اخبار خوشایند از درون باشگاه نشست ولی روزها یکی پس از دیگری سپری شدند و بجای خبر تمدید بازیکنان، خبر خداحافظی و عقد قرارداد بازیکنان نساجی با دیگر تیم ها نقل محافل فوتبالی شد.

آنطور که شنیده می شود محمود فکری لیست اولیه خود را حدود ۱۵ روز پیش تحویل مدیران باشگاه نساجی داد و در صحبت های طرفین قرار شد طی چند روز تکلیف این لیست مشخص شود و طی این مدت کادرفنی هم زمان داشته باشد تا لیست دوم خود را به باشگاه ارائه دهد ولی باشگاه جز قرارداد مجتبی ممشلی( به دلیل پارگی رباط صلیبی پیش از پایان فصل با درخواست سرمربی تیم قراردادش تمدید شد) و حامد شیری نتوانست بازیکن دیگری را برای ماندن متقاعد کند که همین موضوع موجب شد تا با مطرح شدن نام بازیکنان نساجی در دیگر تیم ها، به یکباره رقم درخواستی شان از باشگاه قائمشهری افزایش چشمگیری پیدا کند.

تمام اینها در حالی است که با انتخاب محمود فکری به عنوان پنجمین مربی برتر نوزدهم آن هم در حالی که نسبت به رقبایش فرصت بسیار کمتری داشت(تنها ۱۰ مسابقه) تا توان فنی خود را نشان دهد، موجب شده تا هر روز نامش از اتاق مدیریتی یک باشگاه به بیرون درز پیدا کند.

حال سوالی که مطرح می شود این است که چه رابطه ای بین صحبت از سهمیه آسیا از سوی مدیرعامل باشگاه، عدم توان مالی باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان و اخبار ضد و نقیض در خصوص لیست محمود فکری وجود دارد؟

مالک باشگاه نساجی قائمشهر نیز، امروز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود نسبت به وضعیت وخیم اقتصادی در این باشگاه و پیشنهادات میلیاردی که به بازیکنان این تیم داده می شود، واکنش نشان داد.

7655