آذری: انتظار این رأی را داشتیم، اما با اعاده دادرسی پنجره فولاد باز می‌شود

آذری: انتظار این رأی را داشتیم، اما با اعاده دادرسی پنجره فولاد باز می‌شود

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: از مدت‌ها پیش انتظار صدور چنین رایی را داشتیم ولی با تلاشی که انجام می‌دهیم قطعا پنجره فولاد را باز می‌کنیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، سعید آذری درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان اظهار داشت: از وقتی آمدیم این پرونده در جریان بود و با دفاعیاتی که انجام دادیم در طول یک نیم فصل درگیر چالش دفاع از این آرا بودیم و در آخرین رأی هم که امروز (پانزدهم شهریور) ابلاغ شده بود، می‌دانستیم باید انتظار این رأی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: از طریق اعاده دادرسی بحث را رها نمی‌کنیم و فردا به سرپرست فدراسیون لایحه جدید را می‌دهیم و نقطه نظراتی داریم که بلبلی بازیکن آماتور بوده و شامل قوانین بازیکنان حرفه‌ای نمی‌شود. امیدوارم با اعاده دادرسی از حقوق خودمان دفاع کنیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان تصریح کرد: نمی‌دانم چه کسی حرف بیات را گوش نکرده است؟ او در آخرین جلسه صحبت‌هایی مطرح کرد که صلاح نیست در رسانه‌ها مطرح شود، اما قبل از اتمام پرونده می‌گویم. تا آخرین لحظه از حق و حقوق باشگاه دفاع می‌کنیم و یکی از وظایف اصلی من دفاع از فولاد بوده و در مورد آکاهوشی (بازیکن ژاپنی) هم پرونده را دنبال می‌کنیم و گویا رای این پرونده نیز در مرحله اجرایی شدن است. جدا از آن هنوز معتقدم که به حل شدن پرونده بلبلی خیلی خوشبین هستیم.

آذری در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد و اینکه آیا بازیکنی جذب کرده‌اند یا خیر، عنوان کرد: ٩ روز است کار شروع شده و کارهای مقدماتی را انجام داده‌ایم. بحث نقل و انتقالاتی را انجام می‌دهیم و خیلی از بازیکنان را روز ششم امضا کردیم و رأی امروز ابلاغ شده است؛ تا روز گذشته تعدادی را که می‌خواستیم ثبت کردیم، اما سازمان لیگ تصمیم نهایی را می‌گیرد. با اعاده دادرسی کار نقل و انتقالاتی باشگاه روی زمین نمی‌ماند. از هواداران هم می‌خواهم آرامش داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: فولاد هم یکی از تیم‌های ایران است که باید با استقلال در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و قطعا باید به آن متفاوت نگاه کنند. در هیئت مدیره هم در این خصوص بحث شد که اميدواريم رأیی نهایی برگردد.

7413