رسمی؛ مدافع یوونتوس به آتالانتا پیوست

رسمی؛ مدافع یوونتوس به آتالانتا پیوست

خبرگزاری فوتبالی - کریستین رومرو، مدافع یوونتوس، با امضای قراردادی رسمی به صورت قرضی و به مدت دو فصل و با بند خرید دائمی به باشگاه آتالانتا پیوست. 

به گزارش فوتبالی، دقایقی قبل دو باشگاه یوونتوس و آتالانتا اعلام کردند که بر سر انتقال قرضی کریستین رومرو با یکدیگر به توافق رسیده‌اند. در بخشی از بیانیه منتشر شده آمده: " باشگاه یوونتوس توافق نهایی خود با باشگاه آتالانتا برای انتقال قرضی دو ساله کریستین رومر با مبلغ دو میلیون یورو که در طول سال مالی پرداخت خواهد شد را اعلام می‌کند. این قرارداد تا تاریخ 30 ژوئن 2022 اعتبار دارد. بر اساس شرایط توافق شده ممکن است پاداشی تا سقف دو میلیون یورو نیز با توجه به دستاوردهای خاص و عملکرد ورزشی بازیکن در طول این دو فصل پرداخت شود. این توافق همچنین به آتالانتا اجازه می‌دهد که با پرداخت مبلغ 16 میلیون یورو که در سه سال مالی پرداخت خواهد شد این بازیکن را به صورت کامل و دائمی خریداری کند. "

باشگاه یوونتوس در سال 2019 این مدافع آرژانتینی را با مبلغ 26 میلیون یورو از جنووا به خدمت گرفت اما او را به صورت قرضی در همین تیم حفظ کرد تا کسب تجربه کند. این بازیکن 22 ساله مدافع میانی است اما می‌تواند در صورت نیاز در سمت راست خط دفاعی نیز به میدان برود. او همچنین به رم و آرسنال نیز لینک شده بود اما در نهایت آتالانتا موفق به جذبش شد. 

1811