میختاریان: سری آ همیشه دست کم گرفته می‌شود

میختاریان: سری آ همیشه دست کم گرفته می‌شود

خبرگزاری فوتبالی - هنریک میختاریان معتقد است که در دنیای فوتبال به سری آ به اندازه کافی توجه نمی‌شود و این رقابت‌ها همیشه دست کم گرفته شده است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی ارمنستان پس از گذراندن یک دوره انتقال قرضی در رم، قراردادش با باشگاه آرسنال را با توافق دو طرفه لغو کرده و به صورت دائمی به رم پیوست. او در گفتگو با سایت رسمی باشگاه رم اظهار داشت: " من همیشه در ذهنم داشتم که به خوبی بازی کنم و به تیم کمک کنم و سپس در آخر فصل احتمال ادامه همکاری را بین خودم، رم و آرسنال بررسی کنم. حالا خیلی خوشحالم که اینجا هستم. فکر می‌کنم تصمیم خوبی برای خودم و زندگی حرفه‌ای گرفتم و منتظر آغاز یک فصل دیگر در این تیم هستم. "

این بازیکن 31 ساله در آلمان با دورتموند و در انگلیس نیز با آرسنال و منچستریونایتد بازی کرده و تجربه بسیاری دارد. او درباره شرایط سری آ گفت: " می‌توانم بگویم که فوتبال در ایتالیا دست کم گرفته می‌شود. این چیزی که مردم فکر می‌کنند و می‌گویند نیست. پیش از این که به رم بیایم بسیاری می‌گفتند این لیگ به اندازه کافی خوب نیست، تیم‌ها به اندازه کافی خوب نیستند اما باید بگویم آنها کاملا در اشتباه هستند. از اولین بازی متوجه شدم که فوتبال ایتالیا بیشتر از چیزی است که درباره آن حرف زده می‌شود. تحت تاثیر کیفیت بازیکنان حتی در تیم‌های ضعیف‌تر قرار گرفتم. انتظار چنین سطح فوتبالی را نداشتم. از بازی در ایتالیا لذت می‎برم. "

1811