احسان حاج‌صفی؛ بمبی که محل انفجارش مشخص نیست!

احسان حاج‌صفی؛ بمبی که محل انفجارش مشخص نیست!

خبرگزاری فوتبالی- آیا احسان حاج‌صفی می‌تواند یکی از بمبهای بزرگ فصل نقل و انتقالات باشد؟

به گزارش فوتبالی، یکی دو ماهی می‌شود که حاج‌صفی سوژه شایعات نقل و انتقالاتی متفاوتی شده است.

رسانه‌های یونانی که معتقدند بازیکن ملی پوش تراکتور قصد دارد دوباره به اروپا و یونان برگردد و از باشگاه آریس به عنوان مقصد او نام برده شده است.

یونانی‌ها اینقدر روی توافق احسان با باشگاه آریس تاکید دارند که مدعی شده‌اند حاج‌صفی به خاطر بازگشت به قطر حاضر شده به پیشنهاد وسوسه‌انگیز مشتری قطری‌اش پاسخ منفی دهد.

آریس یونان تنها مشتری جدی یکی از کاپیتان‌های تراکتور نیست و گفته می‌شود که استقلال هم مذاکرات جدی با این بازیکن داشته و قرار است حاج‌صفی تا یکی دو روز آینده پاسخ نهایی را به این باشگاه بدهد.

این اخبار در شرایطی منتشر شده که حاج‌صفی بعد از قهرمانی در جام حذفی اعلام کرد اگر قرار باشد در ایران بازی کند، فقط پیراهن تراکتور را خواهد پوشید.

این اظهار نظر حاج‌صفی، جدا از آنکه شایعه پیوستن او به استقلال را تحت تاثیر داده، واکنشی بوده به شایعه بازگشت او به سپاهان چرا که گفته شده اگر محرم نویدکیا سرمربی سپاهان شود تلاشش بر این است که همبازی سابقش را به اصفهان برگرداند.

در چنین شرایطی، همه نگاهها به جلسه‌ای است که قرار بوده بین حاج‌صفی و مدیران تراکتور برگزار شود تا مشخص شود که احسان چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت.

این وسط توضیح باشگاه تراکتور درباره آینده حاج‌صفی هم می‌تواند ابهامات زیادی را برطرف کند. این باشگاه که طی چند وقت اخیر تصمیم گرفته بود تا پایان جام حذفی، هیچ واکنشی به شایعات مطرح شده درباره تیم پرطرفدار تبریزی پاسخ ندهد، حالا این فرصت را دارد تا همه ابهامات موجود را برطرف کند.

1984