مهاجم سابق پاریسن ژرمن به یوونتوس می‌رود؟

مهاجم سابق پاریسن ژرمن به یوونتوس می‌رود؟

خبرگزاری فوتبالی - گفته می‌شود که یوونتوس به دنبال جذب ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای سابق پاریسن ژرمن در این تابستان است و به او به چشم یک جایگزین مناسب در صورت عدم موفقیت در خرید لوئیس سوارز یا ادین ژکو نگاه می‌کند. کاوانی پس از پایان قراردادش با پی‌اس‌جی هنوز مقصد آینده‌اش را انتخاب نکرده است.

به گزارش فوتبالی، ادینسون کاوانی پس از پایان قراردادش با پاریسن ژرمن هنوز به تیم جدیدی نرفته است. از بنفیکا به عنوان مقصدی جدی برای او نام برده می‌شد اما به نظر می‌رسد که رقمی که باشگاه پرتغالی به عنوان دستمزد به این مهاجم اروگوئه‌ای پیشنهاد داده، مورد رضایت او واقع نشده است. اکنون گفته می‌شود که یوونتوس به این مهاجم به چشم آلترناتیوی برای لوئیز سوارز و ادین ژکو نگاه می‌کند و احتمال دارد که او را جذب کند.

به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا، مشکلاتی که بر سر راه یوونتوس برای جذب لوئیس سوارز و ادین ژکو وجود دارد، موجب که شده که آن‌ها به دنبال یک مهاجم دیگر بروند که ادینسون کاوانی گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌رود. ماندن مسی در بارسلونا ممکن است روی آینده‌ی سوارز هم اثر بگذارد و او را در نیوکمپ ماندگار کند. از سویی جذب ژکو هم دشواری هایی دارد و همین مسئله یوونتوس را به سمت به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی می‌برد.

کاوانی سابقه‌ی بازی در سری آ را با لباس پالرمو و ناپولی دارد. او در 213 بازی در لیگ ایتالیا 112 گل به ثمر رسانده است.

1470