سکوت ادین ژکو پیرامون شایعات مذاکره با یوونتوس

سکوت ادین ژکو پیرامون شایعات مذاکره با یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی بوسنی به تساوی یک بر یک مقابل تیم ملی ایتالیا رسید. ادین ژکو در این بازی درخشان ظاهر شد و تک گل تیمش را به ثمر رساند. مدت‌هاست که شایعاتی پیرامون انتقال او به یوونتوس مطرح است. گفته می‌شود که او از گزینه‌های آندره آ پیرلو برای خط حمله‌ی بیانکونری ها به شمار می‌رود اما ژکو به سوالاتی که در این باره از او پرسیده می‌شد، پاسخ نداد.

به گزارش فوتبالی، ادین ژکو گل اول بازی را به ثمر رساند. گلی که توسط استفانو سنسی پاسخ داده شد تا در نهایت ایتالیا و بوسنی به تساوی یک بر یک رضایت دهند. ژکو پس از بازی در گفتگو با رای اسپورت گفت:" من همیشه عاشق گلزنی هستم ، نه فقط امروز. من دیروز درست حدس زدم که گفتم بوسنی و ایتالیا 100 درصد آماده نیستند. ما می توانستیم نا آمادگی و عدم کیفیت لازم را ببینیم ، اما این یک بازی کاملاً متعادل بود ، فکر می کنم هر دو طرف در نهایت یک یا دو موقعیت داشتند."

از او درباره‌ی لئوناردو بونوچی و احتمال هم‌بازی شدن با او در یوونتوس پرسیده شد. ژکو گفت:" من در دوران حرفه ای خود بارها مقابل لئو و همه‌ی این بازیکنان بازی کرده‌ام ، همه‌ی ما یکدیگر را به خوبی می شناسیم. بازی در برابر ایتالیا همیشه خوشحال کننده است و حداقل ما بعد از دو شکست سال گذشته به آن افتخار می کنیم. من قبلاً گفته‌ام ، وقت آن نیست که در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت کنیم. من در خدمت تیم ملی هستم و باید به آن احترام کامل بگذارم. ما بعدا می توانیم صحبت کنیم."

1470