بونوچی پس از توقف ایتالیا مقابل بوسنی: بیایید نیمه‌‌ی پر لیوان را ببینیم

بونوچی پس از توقف ایتالیا مقابل بوسنی: بیایید نیمه‌‌ی پر لیوان را ببینیم

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی ایتالیا با نتیجه‌ی یک بر یک مقابل تیم ملی بوسنی متوقف شد تا از هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا تنها یک امتیاز بگیرد. ژکو تک گل بوسنی را در این بازی به ثمر رساند و بونوچی از او تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، لئوناردو بونوچی که کاپیتان تیم ملی ایتالیا در این بازی بود، پس از بازی در گفتگو با رای اسپورت ایتالیا گفت:" این مانند همان مسابقه‌ای بود که ما در تورین داشتیم ، بوسنی عقب نشست و منتظر ماند ، در حالی که خط دفاعی ما را نشانه می‌گرفت. موقعیت هایی را ایجاد کردیم ، اما کمی بیش از حد شتاب‌زده بودیم و باید صبر بیشتری برای عبور از کناره ها به خرج می‌دادیم. بازی کردن بعد از 10 ماه سخت بود ، اما تلاش ما برای پیروزی نشانه‌ی خوبی بود. کاملاً طبیعی است که ما هنوز در تمرینات دقیق نشده‌ایم ، اما مهم‌ترین چیز این است که ما فشار می آوردیم و می خواستیم نتیجه را برگردانیم. بیایید نیمه‌‌ی پر لیوان را ببینیم، بعد از عقب افتادن دوباره به شرایط خوبی رسیدیم."

بونوچی درباره‌ی ادین ژکو گفت:" ادین یک مهاجم در کلاس جهانی است ، او از نظر بدنی ، کیفیت بالایی دارد و می تواند بازی را به خوبی بخواند. یک موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پیدا کرد و گل زد. این جایی است که می‌توانید سطح بالای او را‌ ببینید."

1470