هاورتز: بازی در چلسی یک رویاست و به آن افتخار می‌کنم

هاورتز: بازی در چلسی یک رویاست و به آن افتخار می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی - انتقال کای هاورتز به چلسی بالاخره رسمی شد. مذاکرات باشگاه لندنی با بایر لورکوزن بر سر این بازیکن بسیار طولانی شد و آن‌ها بالاخره توانستند با مبلغ 70 میلیون پوند، که البته اضافاتی هم خواهد داشت، این بازیکن را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، از کای هاورتز به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان جهان نام برده می‌شود. او توانایی بازی در دو پست هافبک هجومی و وینگر را دارد و خلاقیت و سرعت بالایی دارد. مسئله‌ای که می‌تواند به تیم فرانک لمپارد کمک زیادی کند. چلسی در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت و فرانک لمپارد می‌خواهد با تقویت تیمش در این رقابت‌ها دست به رویاپردازی بزند. آن‌ها تیاگو سیلوا را هم پیش از این جذب کرده بودند.

کای هاورتز در تمامی رده‌های سنی تیم ملی آلمان به میدان رفته است و اکنون هم به تیم ملی بزرگسالان آلمان دعوت می‌شود. این بازیکن 21 ساله برای تیم ملی کشورش گلزنی هم کرده است. او پس از پیوستن به چلسی در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه گفت:" من از حضور در اینجا بسیار خوشحالم و افتخار می کنم. برای من بازی در باشگاه بزرگی مانند چلسی یک رویاست و من نمی توانم منتظر ملاقات با بازیکنان و مربیان باشم. بله ، من از حضور در اینجا بسیار خوشحالم!"

1470