میلان از تلاش برای جذب هافبک چلسی دلسرد شد

میلان از تلاش برای جذب هافبک چلسی دلسرد شد

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که میلان پس از اینکه چلسی حاضر نشده که رقم درخواستی خود را برای تیمو باکایوکو کاهش دهد، از تلاش برای جذب این بازیکن دلسرد شده است. سران باشگاه ایتالیایی به این بازیکن علاقه‌ی ویژه‌ای داشتند و می‌خواستند که او را مجددا به باشگاه برگردانند. باکایوکو فصل 2018/19 را به طور قرضی در میلان توپ زده بود.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شد که باشگاه میلان به دنبال جذب تیمو باکایوکو، هافبک فرانسوی چلسی است اما این باشگاه اکنون از خرید این بازیکن نا امید شده است و می‌خواهد به سراغ گزینه‌های دیگری برود. سران میلان امیدوار بودند که بتوانند با مذاکره قیمت او را کاهش داده و با رقم دلخواه خود او را خریداری کنند اما چلسی روی مبلغ درخواستی خود پافشاری کرده و از آن کوتاه نمی‌آید. به گفته‌ی کالچو مرکاتو، مذاکرات میلان با چلسی بر سر این بازیکن به طور ناگهانی متوقف شده است چرا که باشگاه چلسی از مبلغ 32 میلیون یورویی که برای این بازیکن می‌خواهد، کوتاه نمی‌آید و تخفیفی در کار نخواهد بود.

باکایوکو چندی پیش درباره‌ی میلان گفته بود:" همه می دانند که میلان در قلب من است و من خاطرات بسیار خوبی از آنجا به یاد دارم. در حال حاضر بازیکن چلسی هستم. در فوتبال باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود."

اکنون به نظر می‌رسد که پروسه‌ی انتقال این هافبک فرانسوی به میلان، گره خورده است و مشخص نیست که او بتواند به باشگاه ایتالیایی منتقل شود.

1470