هافبک جوان رئال مادرید به طور قرضی به میلان پیوست

هافبک جوان رئال مادرید به طور قرضی به میلان پیوست

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه رئال مادرید رسما تایید کرد که براهیم دیاز، هافبک جوان و اسپانیایی خود را به صورت قرضی و به مدت یک فصل به باشگاه میلان فرستاده است. گفته می‌شد که باشگاه میلان به دنبال خرید دائمی این بازیکن است اما رئال مادرید به انجام این کار رضایت نمی‌دهد و فقط به صورت قرضی راضی به جدایی این بازیکن می‌شود.

به گزارش فوتبالی، براهیم دیاز که اصالتی مالاگایی دارد در ژانویه‌ی 2019 با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو از منچسترسیتی به رئال مادرید پیوسته بود و اکنون این باشگاه را به طور قرضی به مقصد میلان ترک کرده است. او در رئال مادرید جایگاه ثابتی نداشت و خیلی کم بازی کرد. این بازیکن یک بار هم برای رئال مادرید گلزنی کرده است. براهیم در لالیگای فصل گذشته 6 بار به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و مجموعا فقط 59 دقیقه به او بازی رسید.

اکنون براهیم به طور قرضی به میلان منتقل می‌شود تا بتواند فرصت بیشتری برای بازی کردن بدست آورد و سریع‌تر پیشرفت کند. براهیم در حال حاضر 21 ساله است و تاکنون در تمامی رده های سنی تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است. میلان می‌خواست یک بند خرید دائمی به قرارداد او اضافه کند و همین مسئله روند مذاکرات را کند کرده بود اما رئال مادرید به این قضیه رضایت نداد و اکنون براهیم فصل 2020/21 را صرفا به صورت قرضی در میلان توپ خواهد زد.

1470