فونت: ماندن مسی در بارسلونا معجزه خواهد بود

فونت: ماندن مسی در بارسلونا معجزه خواهد بود

خبرگزاری فوتبالی - شرایط لیونل مسی پیچیده شده است. او چندی پیش خواستار جدایی شده بود و مذاکرات وکلای مسی و پدرش خورخه با سران بارسلونا به نتیجه‌ی مشخصی نرسیده است. برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که مسی در بارسا خواهد ماند و برخی دیگر می‌گویند که فوق ستاره‌ی آرژانتینی همچنان بر طبل جدایی می‌کوبد و تصمیمش عوض نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی با ارسال فکس به باشگاه بارسلونا و درخواست جدایی، شوکی بزرگ را به هواداران این تیم وارد کرد. بسیاری، سران بارسا و ریاست این تیم، جوزپ ماریا بارتومئو را مقصر می‌دانستند. رقبای انتخاباتی او در این مدت به او تاختند و از او انتقاد کردند. ویکتور فونت یکی از نامزد های ریاست بارساست که به شدت از بارتومئو انتقاد کرده بود. او اکنون مدعی شده که ماندن مسی در بارسلونا یک معجزه خواهد بود. فونت در گفتگو با بی بی سی اسپورت گفت:" جای تعجب است چرا که به نظر می‌رسد تصمیم او قاطعانه است. بسیار معجزه‌آسا و مثبت خواهد بود که او بماند. اما ، همانطور که همیشه گفته ام ، تا زمانی که این کار انجام نشود ، این بیم وجود دارد ، بنابراین بیایید امیدوار باشیم که این چنین باشد."

فونت درباره‌ی علاقه‌ی منچسترسیتی به لیونل مسی گفت:" آنچه مسی می‌خواهد رقابت و پیروزی است. من مطمئنم که او می‌داند یکی از بهترین مربیانی که داشته پپ است و بنابراین اعتقاد دارد که پپ می تواند به او کمک کند تا دوباره برنده شود. منچسترسیتی یکی از قدرتمندترین ترکیب‌های این روزهای اروپاست و من فکر می کنم که این ترکیب با رهبری پپ احتمالاً همان چیزی است که مسی به علت آن فکر می کند که منچسترسیتی گزینه خوبی است."

1470