بارسلونا قرارداد هافبک خود را بزودی فسخ می‌کند

بارسلونا قرارداد هافبک خود را بزودی فسخ می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - آرتورو ویدال مدت هاست که مطلع شده جایی در پروژه‌ی جدید بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان ندارد و باید این تیم را ترک کند. او یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد که با توافقی دو طرفه این قرارداد بزودی فسخ می‌شود.

به گزارش فوتبالی، از اینتر و یوونتوس به عنوان دو مقصد احتمالی آرتورو ویدال نام برده می‌شد اما گفته شده که ویدال با اینتر به توافق رسیده است و بزودی با فسخ قراردادش در بارسلونا به جمع نراتزوری ها خواهد پیوست. به گفته‌ی اسپورت کاتالونیا، بارسا با فسخ قرارداد آرتورو ویدال در واقع به او این اجازه را می‌دهد که به صورت بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و مقصد خود را مشخص کند.

اینتر با هدایت آنتونیو کونته گزینه‌ی محبوب آرتورو ویدال است و به نظر می‌رسد که او به آنجا خواهد رفت. ویدال در یوونتوس هم زیر نظر کونته کار کرده و قهرمان سری آ شده است. ویدال البته در بوندسلیگا و لالیگا هم به عنوان قهرمانی لیگ رسیده است. در واقع ویدال پیش از این فصلِ بدون جام بارسا، هشت بار پیاپی قهرمان لیگ های مختلف شده بود. او با یوونتوس، بایرن مونیخ و بارسلونا طی هشت سال پیاپی قهرمان لیگ های ایتالیا، آلمان و اسپانیا شده بود و اکنون زمان جدایی او از بارسلونا فرا رسیده است.

1470