رسانه آرژانتینی: مسی در بارسلونا ماندنی شد

رسانه آرژانتینی: مسی در بارسلونا ماندنی شد

خبرگزاری فوتبالی - صفحه توییتر رسانه آرژانتینی TyC Sports یعنی همان رسانه ای که خبر جدایی لیونل مسی از بارسلونا را مطرح کرده بود، حالا مدعی شده است که ماندن بازیکن آرژانتینی در نیوکمپ قطعی است.

به گزارش فوتبالی، حجم اخبار ضد و نقیض در مورد آینده مسی به شکل قابل توجهی رو به افزایش است. در حالی که وکلای این بازیکن ساعاتی پیش بیانیه ای تند علیه لالیگا منتشر کردند و گفتند که بازیکن آرژانتینی می تواند به صورت رایگان جدا می شود، اما رسانه آرژانتینی اخبار متناقضی را منتشر کرده است.

سایت TyC Sports اولین رسانه ای بود که خبر درخواست جدایی مسی و ارسال فکس توسط بازیکن آرژانتینی را اعلام کرده بود و به نظر می رسد که رابطه نزدیکی با نزدیکان ستاره آرژانتینی دارد و به همین خاطر چنین خبری را می توان تا حد زیادی جدی گرفت. 

به هر صورت هواداران بارسلونا به شدت منتظر هستند تا ببینند تکلیف مسی چه خواهد شد. در حالی که در اوایل هفته به نظر می رسید که جدایی مسی از بارسلونا قطعی است اما پس از جلسه پدر بازیکن آرژانتینی با جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا شرایط کاملا متفاوت به نظر می رسد. برخی رسانه ها ادعا کرده بودند که شرط ماندن مسی حفظ سوارز بوده است که مدیران بارسلونا این شرط را پذیرفته اند.

اگر این خبر صحت داشته باشد، مسی تا پایان قراردادش یعنی تا سال  2021 در بارسلونا خواهد ماند و بدین ترتیب اولین بازی رسمی او در بارسلونا پس از این ماجرا هم مقابل ویارئال خواهد بود. مسی در صورت ماندن می تواند سال آینده را در بارسلونا سپری کند و پس از بررسی شرایطش در تیم کومان به این نتیجه برسد که آیا قصد تمدید قراردادش را دارد یا این که در سال 2021 به دوران حضورش در نیوکمپ خاتمه خواهد بخشید.

در گزارش TyC Sports به این نکته اشاره شده است که دلیل اصلی منصرف شدن مسی از تصمیم قبلی خود این است که نمی خواهد وارد دعواهای حقوقی شود. در حقیقت بازیکن آرژانتینی می داند که بارسلونا به صورت مسالمت آمیز اجازه جدا شدنش را نخواهد داد و او نمی خواهد که ورود به دعواهای حقوقی و کشیده شدن کار به دادگاه به شخصیتش ضربه بزند و به همین خاطر در تصمیم خود صرفنظر کرده و می خواهد حداقل یک فصل دیگر در نیوکمپ بماند.