راکیتیچ: دوست صمیمی مسی نبودم فقط با هم کنار می‌آمدیم

راکیتیچ: دوست صمیمی مسی نبودم فقط با هم کنار می‌آمدیم

خبرگزاری فوتبالی - ایوان راکیتیچ که پس از شش سال حضور در بارسلونا از این تیم جدا شده مدعی شد که در این مدت دوست صمیمی لیونل مسی نبوده و صرفا با یکدیگر کنار می‌آمدند. 

به گزارش فوتبالی، هافبک کروات در طول مدت حضورش در این تیم 13 قهرمانی با این تیم به دست آورد و در حالی که در سال 2014 از سویا به این تیم پیوسته بود بار دیگر به همین تیم بازگشت. او پس از قطعی شدن بازگشتش به تیم سابق خود در گفتگو با رادیو مارکا اظهار داشت: " زمان جدایی من از بارسلونا فرا رسیده بود. من با هیجان به سویا برگشتم و بی صبرانه در انتظار آغاز مسابقات و کمک کردن به این تیم هستم. لیونل مسی و من دوستان صمیمی نبودیم اما همیشه با یکدیگر کنار می‎آمدیم. او درباره جدایی‎اش از بارسلونا با من صحبت نکرد. من از طریق رسانه‎ها به این موضوع پی بردم. "

او در پاسخ به این سوال که آیا احساس می‌کند رابطه خوب آرتورو ویدال با مسی باعث شد که او فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد گفت: " من نمی‎دانم. من همیشه برای حضور در میدان آماده بودم و تصمیماتی گرفته می‌شد که من آنها را درک نمی‎کردم. من به خاطر شرایط تیم با همه این مسائل کنار آمدم. " 

1811