راموس: اسپانیا چهره واقعی خود را برابر آلمان نشان داد

راموس: اسپانیا چهره واقعی خود را برابر آلمان نشان داد

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو رامموس از عطش و روحیه جنگندگی تیم ملی اسپانیا در دیدار برابر آلمان در لیگ ملت‌های اروپا تمجید کرد و مدعی شد که این چهره واقعی این تیم است. 

به گزارش فوتبالی، تیمو ورنر در نیمه دوم آلمان را پیش انداخت اما اسپانیا نیز موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت و آخرین آنها توسط خوزه گایا، مدافع کناری والنسیا، در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده در نهایت وارد دروازه حریف شد. کاپیتان رئال مادرید تخصص خاصی در به ثمر رساندن چنین گل‌هایی در تیم باشگاهی خود دارد و به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا نیز پس از بازی به خبرنگاران گفت: " در آخر باید به یاد داشت که آخرین چیزی که از دست می‌رود امید است. این تیم ایمان دارد و تشنه پیروزی است. این پیروزی برای آنها غیرمنصفانه بود و ما تا آخر جنگیدیم. تیم چهره واقعی خود را پس از تلاش فیزیکی بسیار شدید به نمایش گذاشت. ما در حال ناامید شدن بودیم اما با نظم، با ایمان و با عطشی که داشتیم موفق شدیم یک تساوی را به دست بیاوریم. " 

او همچنین درباره بازیکنان تازه وارد  و جوان به تیم ملی مانند آنسو فاتی گفت: " در مجموع تازه واردان بسیار خوب بودند. آنها شجاع، حریص و بلندپرواز هستند. آنها دیگر وعده حضور در زمین را ندارند بلکه در کنار ما قرار گرفتند. افرادی شجاع و تشنه که ما را به پیش می‌برند و این برایمان خوب است. من برای اولین بازی آنها خوشحال هستم و این که شکست نخوردند اتفاق خوبی است. "

1811