اصل ماجرای درگیری استقلالی‌ها در فرودگاه مشخص شد

اصل ماجرای درگیری استقلالی‌ها در فرودگاه مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی- ماجرای درگیری برخی از بازیکنان استقلال با چند نفر از هواداران این تیم در فرودگاه مهرآباد مشخص شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، زمانی که فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال قصد خروج از فرودگاه مهرآباد را داشت، یک نفر که خودش را هوادار استقلال معرفی می‌کرد، جملاتی به فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان گفت که باعث ناراحتی او، فرزاد برادرش و چند بازیکن استقلال شد.
این هوادار در ادامه با همراهی یکی دو نفر دیگر به فرشید اسماعیلی هم حمله کردند که بازیکنانی چون روزبه چشمی، داریوش شجاعیان و ... برای جلوگیری از درگیری‌ها وارد عمل شدند. در واقع در بطن درگیری‌ها؛ این هوادار در بیشتر ماجراها حضور داشت و باعث بسیاری از درگیری‌ها شد. رفتار این هوادار با واکنش تند و زشت چند بازیکن استقلال روبرو شد و برخی بازیکنان به درگیری فیزیکی با وی پرداختند. در هر صورت هر چند رفتار برخی هواداران فوتبال قابل قبول نیست اما این موضوع چیزی از زشتی‌ حرکت چند بازیکن استقلال کم نمی‌کند. بازیکنانی که بعضا برخی از آنها مورد توجه بخشی از جامعه هستند و شاید عده‌ای، آنها را حتی به چشم الگو نگاه کنند. چنین رفتارهای زشت و زننده‌ای در هیچ حالتی از هیچ فرد و گروهی قابل قبول نیست.

تیم استقلال روز گذشته با نتیجه 3 بر 2 در فینال جام حذفی شکست خورد و پس از آن باشگاه استقلال از قطع همکاری با مجیدی و ادامه مذاکرات با آندره‌آ استراماچونی خبر داد.

6641