گزارش پلیس کاتالونیا: مدیران بارسلونا، متهمان اصلی پرونده «بارساگیت»

گزارش پلیس کاتالونیا: مدیران بارسلونا، متهمان اصلی پرونده «بارساگیت»

خبرگزاری فوتبالی - در روزهای بحرانی باشگاه بارسلونا به نظر می رسد که گزارش پلیس کاتالونیا شوک جدیدی را به این باشگاه وارد ساخته است.

به گزارش فوتبالی، ال موندو گزارش داده است که پلیس کاتالونیا اولین گزارش رسمی خود در مورد پرونده «بارساگیت» را در اختیار دادگستری شماره 13 شهر بارسلونا قرار داده است. در این پرونده بارسلونا به شکلی غیرقانونی و مخفیانه مدیریت شبکه های اجتماعی را به شرکت I3 Ventures سپرده است و به نظر می رسد که جوزپ ماریا بارتومئو مدیر تیم کاتالان در کنار سایر مدیران تیم به یکی از متهمان اصلی این پرونده تبدیل شده باشد.

پلیس کاتالونیا در گزارش این پرونده اعلام کرده است که مدیران بارسلونا مبلغی به اندازه شش برابر بیشتر از قراردادهای معمول را به شرکت I3 Ventures برای این قرارداد پرداخته اند تا وجهه مدیران بارسا را در شبکه های اجتماعی تطهیر کنند و به تخریب پیشکسوتان منتقد بپردازند. از سویی در این گزارش به این نکته اشاره شده که خائومه ماسفرر، معاون اسبق بارتومئو در حالی از بارسا اخراج شده است که هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده و به نظر می رسد که فرد اخراجی نیز به این پرونده ربط داشته باشد. 

در این پرونده پلیس کاتالونیا معتقد است که مدیران بارسلونا مرتکب تخلفاتی نظیر " مدیریت غیرصادقانه"  و "تخلف در زمینه قرارداد" شده اند. حالا دادگاه باید در این پرونده تصمیم بگیرد و احتمالا بارتومئو و سایر مدیران بارسلونا به دادگاه کشیده خواهند شد.

4125